Referent/Ka Oddělení Majetkové Správy
Arcibiskupství olomoucké
Olomouc
Plný
Administrativa
9. 5. 2025
O pozici
O nás
Arcibiskupství olomoucké vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pozice Referent/referentka oddělení majetkové správy.
Náplň práce:
- ověřování správnosti provedených změn v katastru nemovitostí na podkladě rozhodnutí a jiných právních listin, jejich evidence v informačním systému, příprava návrhů na vklad a ohlášení změn na KN,
- odborné zpracovávání a příprava podkladů v rámci evidence pozemků,
- jednání s orgány veřejné správy, katastrálním, pozemkovým úřadem,
- kontrola formální správnosti zápisů v informačním systému,
- komunikace s farnostmi v oblasti majetkoprávní, např. pachtovní a nájemní smlouvy farností,
- realizace zařazení do majetku, příprava protokolů o zařazení a vyřazení majetku,
- vedení evidence majetku v elektronické verzi dle nájemních smluv a zařazovacích a vyřazovacích protokolů,
- práce v IS pit-FM (kontrola, zadávání dat, aktualizace funkcí ve spolupráci se zpracovatelem).
Co od Vás očekáváme:
- minimálně SŠ vzdělání,
- znalost problematiky správy majetku,
- profesionální vystupování, vyjednávací a komunikační schopnosti,
- samostatnost, flexibilita a ochota učit se,
- práce na PC – především výborná znalost MS Excel,
- řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič,
- znalost informačního systému pit-FM a práce s katastrem nemovitostí – výhodou,
- orientace v církevním prostředí – výhodou.
Nabízíme:
- 25 dní dovolené
- pružnou pracovní dobu s pevnou částí
- 2 sick days / zdravotní volno
- stravenkový paušál
- firemní akce
Nástup dle dohody.
Místo výkonu práce: Olomouc
Pracovní úvazek 40 hod./týdně.
Spolu s životopisem zašlete i motivační dopis.
S vybranými zájemci bude uskutečněn osobní pohovor.