Referent/Ka Oddělení Majetkové Správy

Jméno/Firma
Arcibiskupství olomoucké
Pracoviště
Olomouc
Úvazek
Plný
Profese
Administrativa
Vytvořeno
9. 5. 2025

O pozici

O nás

Arcibiskupství olomoucké vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pozice Referent/referentka oddělení majetkové správy. 

Náplň práce:

  • ověřování správnosti provedených změn v katastru nemovitostí na podkladě rozhodnutí a jiných právních listin, jejich evidence v informačním systému, příprava návrhů na vklad a ohlášení změn na KN,
  • odborné zpracovávání a příprava podkladů v rámci evidence pozemků,
  • jednání s orgány veřejné správy, katastrálním, pozemkovým úřadem,
  • kontrola formální správnosti zápisů v informačním systému,
  • komunikace s farnostmi v oblasti majetkoprávní, např. pachtovní a nájemní smlouvy farností,
  • realizace zařazení do majetku, příprava protokolů o zařazení a vyřazení majetku,
  • vedení evidence majetku v elektronické verzi dle nájemních smluv a zařazovacích a vyřazovacích protokolů,
  • práce v IS pit-FM (kontrola, zadávání dat, aktualizace funkcí ve spolupráci se zpracovatelem).

Co od Vás očekáváme:

  • minimálně SŠ vzdělání,
  • znalost problematiky správy majetku,
  • profesionální vystupování, vyjednávací a komunikační schopnosti,
  • samostatnost, flexibilita a ochota učit se,
  • práce na PC – především výborná znalost MS Excel,
  • řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič,
  • znalost informačního systému pit-FM a práce s katastrem nemovitostí – výhodou,
  • orientace v církevním prostředí – výhodou.

Nabízíme:

  • 25 dní dovolené
  • pružnou pracovní dobu s pevnou částí
  • 2 sick days / zdravotní volno
  • stravenkový paušál
  • firemní akce

 

Nástup dle dohody.

Místo výkonu práce: Olomouc

Pracovní úvazek 40 hod./týdně.

Spolu s životopisem zašlete i motivační dopis.

S vybranými zájemci bude uskutečněn osobní pohovor.