Administrativní pracovník e-shopu (M/Ž) (pro OZP) - Ostrava
O pozici
Skupina OPTIMIA přijme do svého pracovního týmu nového kolegu. Pozice je vhodná pro OZP (invalidní důchodce).
Pracovní náplň:
- práce v interním systému
- registrace zákazníků
- vytváření objednávek za zákazníka
- práce s Livechatem a Excelem
- znalost Shoptetu výhodou
- pracovní doba: v rozmezí od 8:00 – 16:00 hodin (dle dohody)
- místo výkonu práce: Ostrava, ul. Trocnovská
Nabízíme:
- HPP na zkrácený úvazek
- mzda: 11000 Kč/měsíc
- 25 dní dovolené
Požadujeme:
- zkušenost s objednávkami, e-mailovou a telefonickou komunikací v e-shopu podmínkou
- spolehlivost, dochvilnost, zodpovědnost
- praxe výhodou
V případě zájmu nám zašlete životopis. Pro doplňující informace volejte v pracovní dny od 8 do 14 hodin na bezplatnou linku: 800 400 155, příp. na mobilní čísla: 737 896 274, 736 646 532, nebo pište na e-mail: nabor@optimia.cz