Specialista call centra (úvěry) - HOME OFFICE

Jméno/Firma
Tando Financial a.s.
Pracoviště
Česká republika
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Administrativa
Požadované jazyky
Čeština
Vytvořeno
26. 11. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Hledáme nového kolegu/kolegyni, který/-á se stane součástí jednoho z našich dynamických oddělení zaměřeného na komunikaci s našimi stávajícími klienty. Vaším hlavním úkolem bude navázat kontakt s našimi klienty, získat potřebné doklady pro schválení jejich žádosti o úvěr, odpovídání na příchozí hovory od klientů nebo připomenout blížící se termín splatnosti.

Co je náplní práce:

  • Práce s interními systémy pro evidenci a zpracování žádostí o úvěr.
  • Telefonický kontakt s našimi klienty.
  • Zajišťování doplňování dat a dalších informací od klientů prostřednictvím telefonu.
  • Administrativní podpora při vyhodnocování žádostí o půjčku.
  • Odpovídání na příchozí hovory od klientů a zpracování písemné korespondence.

Co od vás očekáváme:

  • Dobré komunikační schopnosti, příjemné vystupování a proklientský přístup.
  • Min. středoškolské vzdělání s maturitou je nutností.
  • Uživatelskou znalost PC.
  • Spolehlivost a pečlivost.
  • Zkušenosti z call centra nebo certifikace od ČNB dle zákona o spotřebitelském úvěru jsou velkou výhodou, nikoliv podmínkou.

Co vám nabízíme:

  • Práci z pohodlí vašeho domova.
  • Práce na plný úvazek.
  • Spolupráci na HPP.
  • Přátelský a podporující kolektiv.
  • Prostor pro profesní růst a seberealizaci.
  • Zázemí stabilní společnosti.
  • Odpovídající mzdové ohodnocení a firemní benefity.


Pokud máte zájem se připojit k našemu týmu, neváhejte a zašlete nám svůj životopis.


Budeme se těšit na setkání!