COO - Operations Director

Jméno/Firma
BILLANC PARTNERS ČR, s.r.o.
Pracoviště
Česká republika
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Prodej a obchod
Vytvořeno
30. 11. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Pro společnost z oblasti tisku a obalových materiálů hledáme vhodného kandidáta na pozici Operations Director.

Náplň práce:

  • Vedení a zajištění efektivního fungování všech provozních oddělení společnosti, včetně výroby, logistiky, financí a IT.
  • Optimalizace a zefektivnění procesů napříč organizací, s cílem dosáhnout maximální produktivity a výkonnosti.
  • Správa každodenního provozu společnosti a zajištění, že všechny provozní procesy jsou v souladu s obchodními cíli a finančními plány.
  • Kontrola nákladů a zajištění správného řízení finančních toků v operativních oblastech.
  • Řízení týmů v různých provozních odděleních a podpora jejich profesionálního růstu.
  • Aktivní hledání možností pro zlepšení a inovaci provozních procesů a technologií s cílem podpořit růst a efektivitu společnosti.
  • Implementace nových technologických řešení, které podpoří provozní a produktivní efektivitu.
  • Aktivní řešení nečekaných provozních problémů a krizových situací.
  • Řízení změnových projektů, které zahrnují zlepšení procesů, zavádění nových nástrojů a optimalizaci zdrojů.
  • Zajištění dodržování všech právních a interních předpisů, kvalitativních standardů a bezpečnostních opatření v rámci provozních procesů.
  • Dohled nad implementací procesů a kontrolních mechanismů, které zaručují vysokou úroveň kvality a spolehlivosti.
  • Reprezentování společnosti při jednáních s klíčovými partnery, dodavateli a dalšími externími subjekty, které ovlivňují provozní činnost.
  • Vyjednávání a uzavírání smluv, které podporují provozní efektivitu a strategické cíle firmy.
  • Aktivní účast na strategických poradách vedení společnosti.
  • Prezentace provozních výsledků a metrik pro management a akcionáře.

Váš profil:

  • Minimálně 7-10 let praxe na vedoucí pozici, ideálně v oblasti výroby či FMCG.
  • Silné manažerskéorganizační dovednosti, schopnost efektivního vedení velkých týmů.
  • Zkušenost se strategickým plánováním a řízením výkonnosti podniku.
  • Analytické myšlení, schopnost pracovat s daty a finančními ukazateli.
  • Výborné komunikační a vyjednávací schopnosti; schopnost prezentace představenstvu a externím partnerům.
  • Znalost moderních výrobních a optimalizačních procesů (např. Lean, Six Sigma) výhodou.
  • Plynulá komunikace v angličtině.

Nabízíme:

  • Možnost podílet se na růstu a strategickém směřování zavedené společnosti.
  • Motivující finanční ohodnocení včetně variabilní složky dle dosažených výsledků.
  • Firemní benefity – služební automobil, Multisport karta, stravenkový paušál.
  • Prostor pro seberealizaci, prosazení vlastních nápadů a inovací.
  • Flexibilní pracovní dobu a 5 týdnů dovolené.

Pokud máte požadované schopnosti a zkušenosti a máte zájem dozvědět se bližší informace o pracovní pozici a společnosti, zašlete nám svůj životopis s motivačním dopisem a my se Vám rádi ozveme.

Těšíme se na spolupráci!