Marketingový specialista ve zdravotnické laboratoři
O pozici
Pracovní nabídka
SPECIALISTA MARKETINGU (360)
Zdravotnická laboratoř je místem, kde z pouhé kapky krve umíme zjistit, zda má pacient cukrovku, vysoký cholesterol či, zda je žena těhotná. Zdravotnická laboratoř je plná úžasných lidí, kteří hledají v kapkách krve odpovědi na otázky, které jim kladou klienti - pacienti, lékaři, sestry a další zdravotníci.
Toužíte se přidat do týmu zavedené a tradiční laboratoře? Máte chuť prezentovat firmu, která je již 30 let na trhu? Baví Vás jak tradiční, tak i on-line marketing?
Pak hledáme právě Vás - SPECIALISTA MARKETINGU (360)
Co u nás budete dělat?
- Spravovat naše webové stránky a vytvářet obsah na web
- Navrhovat a vytvářet marketingové předměty
- Budete mít na starosti vizuály našich poboček (navigační systémy, aby se k nám naši klienti jednoduše dostali)
- Komunikovat s odborníky z řad laboratoří, podílet se na vytváření odborných článků a postů
- Obsluhovat sociální sítě (facebook, instagram, LinkedIn)
- Vytvářet reklamní kampaně (offline i online) a podílet se na realizaci obchodních a marketingových aktivit
- Prohlubovat povědomí o značce VIDIA-DIAGNOSTIKA
- Podílet na přípravě firemních eventů
Co vám u nás bude dělat radost?
- Dobrý pocit z práce v oboru, který má dlouhodobý potenciál
- Skvělý kolektiv, který podrží, pomůže, poradí a hlavně je u nás sranda
- Moderně vybavená pracoviště
- Dva týdny dovolené navíc (celkem tedy 6)
- Stravenky formou elektronické karty
- Příspěvek na MultiSport
- Po roce příspěvek na penzijní připojištění
- Výhodný telefonní tarif (i pro rodinné příslušníky)
- Možnost se dále vzdělávat
- Někdy si uspořádáme teambuilding, jindy zas večírek
- A navíc i odpovídající finanční ohodnocení (nejen měsíční, ale i na roční bázi)
Jak bychom si Vás představovali?
- Úsměv na každém kroku, spolehlivost a chuť dělat práci zodpovědně
- Do našeho týmu se hodí féroví, pečliví a milí lidé, naopak škarohlídy tu nechceme
- Bez odpovídajícího vzdělání to nepůjde - minimálně SŠ
- Požadujeme praxi minimálně 1 rok práce v agentuře a zkušenosti s copywritingem, tvorbou obsahu pro web, kampaně či off-line materiály (textace, digitální zpracování, grafika)
- Bude prima, pokud budete umět kreativně tvořit obsah a umět své nápady prezentovat
- Výhodou jsou zkušenosti v programech InDesign, Photoshop, Canva apod.
- Budete-li mít znalost DPT a předtiskové zprávy, bude to skvělé
- Potřebujeme, abyste se dobře orientovali v MS 365 a v nástrojích digitálního marketingu (GA, SEO, PPC, sklik, FB Business Manager)
- Máme rádi, když s námi pracují samostatní, pečliví zodpovědní kolegové/kolegyně
- Znalost AJ jazyka je samozřejmostí
Tak co? Chcete vědět více informací? Tak nám pošlete životopis a my se vám brzy ozveme. Už se těšíme!