Asistent/ka vedení společnosti
O pozici
Pracovní nabídka
Koho hledáme?
Staňte se pravou rukou našeho managementu a nepostradatelnou součástí našeho týmu! Hledáme spolehlivou a pozitivně naladěnou asistentku, která má ráda rozmanitou práci a vládne perfektními organizačními schopnostmi.
Náplň Vaší práce:
- Budete takovou pravou rukou našeho vedení. Budete jim k ruce s administrativou, připravovat podklady pro jednání, dělat reporty a prezentace
- Zařídíte jim cesty a schůzky, ať už služební nebo jiné
- Budete jim hlídat agendu a kalendář, aby měli všechno včas a na programu
- Budete komunikovat s klienty, dodavateli a dalšími lidmi, se kterými spolupracujeme
- Postaráte se o to, aby denní agenda vedení běžela jako po másle
Co od Vás očekáváme:
- SŠ/VŠ vzdělání, ideálně ekonomického nebo administrativního směru
- Zkušenosti s administrativní prací výhodou
- Velmi dobrá znalost práce na PC
- Samostatnost, proaktivita, pečlivost a schopnost pracovat pod tlakem
- Vynikající komunikační a organizační schopnosti
- Angličtinu na komunikativní úrovni (min B2), němčina výhodou
Co nabízíme?
➡️Zajímavé finanční ohodnocení odpovídající zkušenosti + roční bonusy
➡️Příjemné pracovní prostředí a milí kolegové, kteří poradí
➡️Možnost profesního růstu a dalšího vzdělávání
➡️Kvalitní zázemí kanceláře v Karlíně, kousek od metra Křižíkova
Firemní benefity
???? 5 týdnů dovolené – Protože odpočinek je důležitý!
???? 3x sick day – Na rychlé zotavení bez nutnosti dokládat neschopenku
????️Karta MultiSport – Příspěvek na sportovní aktivity
???? Stravenkový paušál – Příspěvek na stravování přímo do mzdy
????Páteční ranní jóga – Protažení přímo v kanceláři s instruktorem
✈️ Zahraniční exkurze – Inspirace v oblíbených architektonických destinacích
???? Pravidelné celofiremní vzdělávání – Přednášky, veletrhy, výstavy
???? Teambuildingy – Umíme se bavit i mimo kancelář