Hledáme asistentku
O pozici
Jsme společnost, která se zabývá tvorbou vzdělávacích portálů, e-learningových kurzů na míru a poradenstvím v oblasti on-line vzdělávání.
Spočítali byste nás na prstech rukou, ale i tak potřebujeme někoho, kdo by nám s naší prací pomohl. Naše práce se hodně orientuje na oblast vzdělávání a zároveň na oblast IT a moderních technologií obecně. Bylo by tak fajn, kdyby budoucí asistent/asistentka měl/měla k těmto oblastem blízko.
Sídlo máme ve Žďáru nad Sázavou, ale většina nás je z Brna a scházíme se hlavně virtuálně.
Více informací najdete na https://www.limeway.cz
DENNÍ RUTINA (cca 1 hodina)
kontrola vypsaných veřejných zakázek
kontrola obecné došlé pošty - prvotní reakce a přeposlání odpovědné osobě
prvotní emailová komunikace na poptávky - zaslání dotazníku + úvodní info
reakce na komentáře na sockách
komunikace s tvůrčím týmem
TÝDENNÍ RUTINA (cca 1 hodina)
on-line účast na poradě tvůrčího týmu
rozesílání dotazníků po skončení projektu/školení, žádost o reference
MĚSÍČNÍ RUTINA (cca 2 hodiny)
kontrola výkazů práce
příprava podkladů pro výpočet mezd a odměn
příprava podkladů pro fakturace
Požadavky:
CZ jazyk podmínkou - rodilý mluvčí
Znalost dalšího jazyka vítána
Předchozí zkušenosti s prací na obdobné pozici výhodou
Podmínkou jsou alespoň standardní znalosti balíku MS Office (Word, Excel, Powerpoint)
Pedagogické či IT vzdělání výhodou
Časová náročnost: 25 hodin měsíčně
Hodinová sazba: 250 Kč / hodina
Forma spolupráce: z domova, DPP / OSVČ
Uzávěrka příjmu CV: 18.5.2025
V případě zájmu neváhejte zasílat své CV na adresu info@limeway.cz