SPECIALISTA /KA TECHNICKÉ PODPORY
O pozici
Pracovní nabídka
Do týmu klienta hledáme aktivního a pracovitého člověka pro administraci jimi vyvíjeného informačního systému na zpracování textových dat.
Člověka, který má chuť učit se stále nové věci a pomáhat zákazníkům při řešení jejich problémů.
Pozice je vhodná i pro šikovného absolventa, který se zajímá o práci v IT a má praxi při škole. Kolegové si jej vezmou na starost, zaškolí tak dlouho, jak bude potřeba, ale určité základní zkušenosti, znalosti a hlavně ochota se rychle učit jsou potřeba.
Samozřejmě se ale nezříkají kolegy / kolegyně se zkušenostmi. Rádi by na pozici člověka, kterému tato práce bude vyhovovat, nebere to jako přestupní můstek.
Co budete dělat:
- řešit problémy a požadavky zákazníků (je tedy potřeba schopnost komunikace s partnerem na druhé straně, kterým je v naprosté většině případů člověk z interního odd. IT)
- navrhovat optimalizace používaného řešení, pomáhat s vylepšeními
- navrhovat a implementovat nová řešení
- spolupracovat s programátory vlastní firmy při řešení komplexnějších problémů
- testovat nové verze software a jejich nasazení u zákazníků
Co od Vás očekávají?
- kladný vztah k informačním technologiím
- znalost anglického jazyka na technické úrovni (umět se domluvit)
- schopnost práce v týmu, ale i samostatné a klidné řešení problémů se zákazníky
- orientace na potřeby klienta
Dovednosti, které očekávají, respektive budete potřebovat, ale je možné se některé i doučit:
- správa OS Windows a Linux
- základní znalosti počítačových sítí
- základní znalosti PowerShell, LUA, SQL
- práce s GIT a Docker
- práce s XML a JSON
Co Vám za Vaši práci nabízejí?
- Přátelské prostředí menší firmy bez byrokracie, která si zakládá na neformální komunikaci a dobrých mezilidských vztazích. Z firmy se neodchází, zaměstnanci jsou spokojeni jak s kolektivem, tak s nadřízenými (i s klienty).
- Přístup k pokročilým technologiím s možností podílet se na koncepci vyvíjených produktů a možností odborného růstu.
- Pracoviště u metra Flora, Praha 3.
- Flexibilní pracovní dobu a občasný home office (nikoli s převahou, v době zácviku, sesouhlasování se s firmou očekávají, že bude člověk ve firmě, aby měl lepší kontakt s kolegy a mohl si v případě potřeby rychleji zjistit informace od kolegů).
- Ze široké nabídky benefitů vybíráme: mobilní telefon, notebook, dovolená v délce 5 týdnů, 3 sickdays/pololetí, náhrady/stravné, vzdělávací kurzy a občerstvení na pracovišti.
- Práce je pondělí až pátek, víkendy, kdy některý klient potřebuje pomoc/radu, jsou opravdu velmi vzácnou výjimkou.
- Upozornění: smlouva se uzavírá nejprve na rok, poté je prodloužena na dobu neurčitou.
Pokud Vás pozice zaujala, poprosím o zaslání strukturovaného CV na adresu chlumska at sevenreasons. Případně použijte tlačítka odpovědět, dojde to tamtéž. Děkuji.