Obchodní koordinátor/ka
TRADE CENTRE PRAHA a.s.
Blanická 1008/28, Praha
Plný
Bez maturity
Stavebnictví a reality
Čeština
3. 7. 2025
O pozici
Pracovní nabídka
Hledáte stabilní práci v oblasti správy nemovitostí, kde budete mít vliv na využití městských objektů? Přidejte se k našemu týmu a podílejte se na správě luxusních nemovitostí v centru Prahy!
Co bude náplní Vaší práce:
- Zajišťování obchodního využití přidělených objektů
- Evidence a komunikace se zájemci o pronájem prostor v přidělených objektech
- Komunikace s nájemci, vyřizování jejich požadavků
- Příprava podkladů souvisejících s využitím přidělených objektů
- Zpracování plánů tržeb z pronajatých prostor a zajištění jejich plnění
- Provádění vyúčtování skutečných nákladů a záloh na služby, jejichž poskytování je spojeno s užíváním pronajatých prostor
Jaké jsou naše požadavky a co od Vás uvítáme:
- Praxe v oblasti správy nemovitostí, veřejné správě nebo státní správě výhodou
- Uživatelská znalost programů Microsoft Office – především MS Excel
- Flexibilita, důslednost, pečlivost, zodpovědnost a samostatnost
- Chuť se dále vzdělávat a rozvíjet ve svém oboru
- Výborná znalost českého jazyka, úroveň rodilého mluvčího
- Ukončené SŠ vzdělání
Co Vám nabízíme:
- Pracoviště v centru Prahy s dobrou dopravní dostupností
- Nástup možný ihned nebo dle domluvy
- 5 týdnů dovolené + 3 sick days
- Atraktivní bonusový systém – KPIs
- Mobilní telefon a notebook
- Příspěvek na stravování
- Penzijní spoření, životní pojištění nebo DIP
- Multisport kartu
- Volné vstupy do AC Šutka a plaveckého areálu Hloubětín pro Vás a Vaše nejbližší
- Pracovní dobu 38,75 hodin týdně (po -pá)
- Zázemí stabilní společnosti působící od roku 1990
Další informace naleznete na našich stránkách https://www.tcp-as.cz/
V případě zájmu pošlete svůj životopis a my Vás budeme kontaktovat.
Těšíme se na Vás!