Obchodní koordinátor/ka

Jméno/Firma
TRADE CENTRE PRAHA a.s.
Pracoviště
Blanická 1008/28, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Stavebnictví a reality
Požadované jazyky
Čeština
Vytvořeno
3. 7. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Hledáte stabilní práci v oblasti správy nemovitostí, kde budete mít vliv na využití městských objektů? Přidejte se k našemu týmu a podílejte se na správě luxusních nemovitostí v centru Prahy!

Co bude náplní Vaší práce:

  • Zajišťování obchodního využití přidělených objektů
  • Evidence a komunikace se zájemci o pronájem prostor v přidělených objektech
  • Komunikace s nájemci, vyřizování jejich požadavků
  • Příprava podkladů souvisejících s využitím přidělených objektů
  • Zpracování plánů tržeb z pronajatých prostor a zajištění jejich plnění
  • Provádění vyúčtování skutečných nákladů a záloh na služby, jejichž poskytování je spojeno s užíváním pronajatých prostor

Jaké jsou naše požadavky a co od Vás uvítáme:

  • Praxe v oblasti správy nemovitostí, veřejné správě nebo státní správě výhodou
  • Uživatelská znalost programů Microsoft Office – především MS Excel
  • Flexibilita, důslednost, pečlivost, zodpovědnost a samostatnost
  • Chuť se dále vzdělávat a rozvíjet ve svém oboru
  • Výborná znalost českého jazyka, úroveň rodilého mluvčího
  • Ukončené SŠ vzdělání

Co Vám nabízíme:

  • Pracoviště v centru Prahy s dobrou dopravní dostupností
  • Nástup možný ihned nebo dle domluvy
  • 5 týdnů dovolené + 3 sick days
  • Atraktivní bonusový systém – KPIs
  • Mobilní telefon a notebook
  • Příspěvek na stravování
  • Penzijní spoření, životní pojištění nebo DIP
  • Multisport kartu
  • Volné vstupy do AC Šutka a plaveckého areálu Hloubětín pro Vás a Vaše nejbližší
  • Pracovní dobu 38,75 hodin týdně (po -pá)
  • Zázemí stabilní společnosti působící od roku 1990


Další informace naleznete na našich stránkách https://www.tcp-as.cz/

V případě zájmu pošlete svůj životopis a my Vás budeme kontaktovat.

Těšíme se na Vás!