Help Desk Specialist

Jméno/Firma
Comgate a.s.
Pracoviště
Hradec Králové
Plat
31 000 Kč - 40 000 Kč
Vytvořeno
3. 7. 2025

O pozici

V Comgate poskytujeme platební brány pro e-shopy a platební terminály pro kamenné prodejny. Jsme ryze česká fintech společnost s více než 20 letou historií. Neustále rosteme, v posledních letech o více než 30 % meziročně. Pojď se stát součástí úspěšného týmu.

Hledáme parťáka do naší zákaznické podpory, který bude mít na starosti technické požadavky našich klientů týkající se platební brány a terminálů.

Co bude náplní tvé práce?

  • Zpracování klientských požadavků na vysoké profesionální úrovni

  • Komunikace s klienty telefonicky či e-mailem

  • Provádění související administrativní činnosti spojené s komunikací se zákazníky, zadávání nezbytných informací do interních systémů, evidence proběhlých či plánovaných jednání se zákazníky a správa interních systémů, administrativa spojená se zasmluvněním nových klientů

  • Interní komunikace napříč společností

  • Konzultace cen služeb a poradenství v otázkách funkcionalit služeb

  • Komunikace s IT odborníky na straně klienta a zajištění hladkého předání informací mezi klientem a naším vývojovým týmem

  • Řešení technicky náročnějších požadavků klientů ve spolupráci s naším IT oddělením

Co od tebe očekáváme?

  • kultivovaný písemný a ústní projev

  • empatický prozákaznický přístup

  • schopnost dotahovat požadavky zákazníků do úspěšného konce

  • zájem o osobní rozvoj, chuť učit se novým věcem

  • angličtina na komunikativní úrovni

  • pečlivé dodržování interních procesů

  • ochota pracovat na směny (pouze pracovní dny, cca 3x měsíčně odpolední směna do 20 hodin)

  • technické myšlení a schopnost rychle se zorientovat v IT tématech

  • zkušenost z podpory SaaS nebo technické podpory výhodou

Jak bude probíhat zaškolení?

  • v prvním kroku proběhne produktové školení

  • v dalším kroku budeš zaškolen do standardů komunikace

  • následně se budeš učit sledováním práce vybraného kolegy, tvého mentora

  • pak dostaneš první klientské případy ke zpracování, v této fázi bude probíhat intenzivní zpětná vazba

Co ti můžeme nabídnout?

  • smlouvu na HPP

  • odměnu 33.000,- + bonusy podle odbavených požadavků

  • obědy na pracovišti hrazené zaměstnavatelem a stravenkový paušál k tomu

  • 6 týdnů dovolené

  • MultiSport karta

  • moderní kancelář v centru Hradce Králové v budově Auparku (5 min. pěšky od vlakového a autobusového nádraží)

Máš zájem zjistit více? Pošli nám své kontaktní údaje, ideálně i s životopisem.