Customer Service Representative

Jméno/Firma
Comgate a.s.
Pracoviště
Hradec Králové
Plat
31 000 Kč - 40 000 Kč
Vytvořeno
3. 7. 2025

O pozici

V Comgate poskytujeme platební brány pro e-shopy a platební terminály pro kamenné prodejny. Jsme ryze česká fintech společnost s více než 20 letou historií. Neustále rosteme, v posledních letech o více než 30 % meziročně. Pojď se stát součástí úspěšného týmu.

Hledáme parťáka do naší zákaznické podpory. U nás není zákaznická péče jen oddělení - je to srdce celé firmy. Věříme, že každý kontakt se zákazníkem je příležitostí udělat skvělý dojem, vybudovat vztah a ukázat, že nám na zákaznicích opravdu záleží. Neřešíme jen požadavky, ale přinášíme podporu, která má smysl. Hledáme někoho, kdo se nebojí jít o krok dál - nejen odpovídat, ale naslouchat, chápat a řešit. Pokud je pro tebe spokojený zákazník stejně důležitý jako pro nás, budeš se u nás cítit jako doma.

Co bude náplní tvé práce?

  • Zpracování klientských požadavků na vysoké profesionální úrovni

  • Komunikace s klienty telefonicky či e-mailem

  • Provádění související administrativní činnosti spojené s komunikací se zákazníky, zadávání nezbytných informací do interních systémů, evidence proběhlých či plánovaných jednání se zákazníky a správa interních systémů, administrativa spojená se zasmluvněním nových klientů

  • Interní komunikace napříč společností

  • Konzultace cen služeb a poradenství v otázkách funkcionalit služeb

Co od tebe očekáváme?

  • Kultivovaný písemný a ústní projev

  • Empatický prozákaznický přístup

  • Schopnost dotahovat požadavky zákazníků do úspěšného konce

  • Zájem o osobní rozvoj, chuť učit se novým věcem

  • Angličtina na komunikativní úrovni

  • pečlivé dodržování interních procesů

  • Ochota pracovat na směny (pouze pracovní dny, cca 3x měsíčně odpolední směna do 20 hodin)

Jak bude probíhat zaškolení?

  • v prvním kroku proběhne produktové školení

  • v dalším kroku budeš zaškolen do standardů komunikace

  • následně se budeš učit sledováním práce vybraného kolegy, tvého mentora

  • pak dostaneš první klientské případy ke zpracování, v této fázi bude probíhat intenzivní zpětná vazba

Co ti můžeme nabídnout?

  • smlouvu na HPP

  • odměnu 33.000,- + bonusy podle odbavených požadavků

  • obědy na pracovišti hrazené zaměstnavatelem a stravenkový paušál k tomu

  • 6 týdnů dovolené

  • MultiSport karta

  • moderní kancelář v centru Hradce Králové v budově Auparku (5 min. pěšky od vlakového a autobusového nádraží)

Máš zájem zjistit více? Pošli nám své kontaktní údaje, ideálně i s životopisem.