Nákupčí
O pozici
Nákupčí
Tuchoměřice/remote
Jsme Vitalpoint, původně malá rodinná lékárna, která vyrostla do firmy se stamilionovými obraty. Držíme se zásady - radit zákazníkům na základě odbornosti, nikoliv zisku. Nabízíme jen produkty, kterým věříme a jejichž kvalitu si umíme ověřit. Naše know-how předáváme dál prostřednictvím blogu a sociálních sítí - lidsky, srozumitelně, ale vždy odborně.
Co tě na pozici čeká?
Správa portfolia produktů: Řízení stávajících produktových kategorií a zajištění jejich optimální dostupnosti.
Optimalizace sortimentu a plánování nákupních aktivit na základě historických dat a sezónních trendů.
Udržování vztahů s klíčovými dodavateli a zajištění stability sortimentu.
Vyjednávání s dodavateli: Vyjednávání obchodních podmínek (cenové podmínky, slevy, rabaty, platební podmínky).
Spolupráce s dodavateli na zajištění optimální dostupnosti a logistiky produktů. Pravidelná revize podmínek a návrhy na zlepšení obchodních vztahů.
Řízení zásob a obratnosti portfolia: Sledování obrátky zásob a marže v jednotlivých produktových kategoriích. Koordinace zásobování a optimalizace skladových procesů pro maximální dostupnost produktů. Identifikace a řešení problémů spojených s dostupností a vyprodávajícími se produkty.
Spolupráce s marketingem a ostatními týmy: Úzká spolupráce s marketingovým týmem na tvorbě a realizaci promočních akcí.
Podpora a školení interního týmu v oblasti produktového portfolia a novinek.
Sledování a analýza efektivity marketingových a promočních aktivit z pohledu prodeje.
Analýza výkonu a reportování: Pravidelná analýza výkonu produktového portfolia a zajištění, že produktové cíle jsou plněny.
Sledování dostupnosti a obrátky TOP produktů, zajištění maximální dostupnosti klíčových položek.
Tvorba reportů a analýz pro vedení společnosti, navrhování korekčních opatření v případě nedosažení cílových hodnot.
Jaké máme požadavky na pozici?
SŠ/VŠ vzdělání (ideálně obchod, ekonomie).
Min. 2 roky praxe v nákupu (retail/FMCG výhodou).
Výborné vyjednávací a komunikační schopnosti.
Analytické myšlení, orientace na výsledek, schopnost řešit problémy.
Pokročilá znalost MS Excel, zkušenosti s ERP systémy (výhodou e-commerce platformy).
Týmovost, rozhodnost a konstruktivní přístup.
Co můžeme nabídnout?
Finanční ohodnocení pro full-time 35-60 tis. Kč (mzda + odměny).
Flexibilní spolupráci (plný/částečný úvazek nebo IČO, 10-15 hodin týdně).
Kombinace práce z domova a z kanceláře (minimálně 3x do měsíce bychom se rádi viděli u nás v Tuchoměřicích (u Prahy).
Benefity: bonusy/prémie, flexibilní pracovní dobu, sleva na firemní produkty, stravenky/paušál, mobil, notebook.
Přátelské a neformální prostředí rodinné firmy, která vyrostla do silného hráče na trhu, ale stále si zakládá na odbornosti a lidském přístupu.
Ozvi se
Ozvi se e-mailem, představ se nám a přilož i svůj životopis a motivační dopis. V rámci výběrového řízení budeš zpracovávat case study.
Tuchoměřice u Prahy/remote
Lubomír Chudoba
hr@vitalpoint.cz
+420605554739
www.vitalpoint.cz