Nákupčí

Nabízím práci
Jméno/Firma
M.arter z.ú.
Pracoviště
Tuchoměřice
Úvazek
Plný, Zkrácený, Živnostenský list
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
4. 9. 2025

O pozici

  • Nákupčí

  • Tuchoměřice/remote

Jsme Vitalpoint, původně malá rodinná lékárna, která vyrostla do firmy se stamilionovými obraty. Držíme se zásady - radit zákazníkům na základě odbornosti, nikoliv zisku. Nabízíme jen produkty, kterým věříme a jejichž kvalitu si umíme ověřit. Naše know-how předáváme dál prostřednictvím blogu a sociálních sítí - lidsky, srozumitelně, ale vždy odborně.

Co tě na pozici čeká?

  • Správa portfolia produktů: Řízení stávajících produktových kategorií a zajištění jejich optimální dostupnosti.

  • Optimalizace sortimentu a plánování nákupních aktivit na základě historických dat a sezónních trendů. 

  • Udržování vztahů s klíčovými dodavateli a zajištění stability sortimentu.

  • Vyjednávání s dodavateli: Vyjednávání obchodních podmínek (cenové podmínky, slevy, rabaty, platební podmínky). 

  • Spolupráce s dodavateli na zajištění optimální dostupnosti a logistiky produktů. Pravidelná revize podmínek a návrhy na zlepšení obchodních vztahů. 

  • Řízení zásob a obratnosti portfolia: Sledování obrátky zásob a marže v jednotlivých produktových kategoriích. Koordinace zásobování a optimalizace skladových procesů pro maximální dostupnost produktů. Identifikace a řešení problémů spojených s dostupností a vyprodávajícími se produkty. 

  • Spolupráce s marketingem a ostatními týmy: Úzká spolupráce s marketingovým týmem na tvorbě a realizaci promočních akcí. 

  • Podpora a školení interního týmu v oblasti produktového portfolia a novinek.

  • Sledování a analýza efektivity marketingových a promočních aktivit z pohledu prodeje. 

  • Analýza výkonu a reportování: Pravidelná analýza výkonu produktového portfolia a zajištění, že produktové cíle jsou plněny. 

  • Sledování dostupnosti a obrátky TOP produktů, zajištění maximální dostupnosti klíčových položek. 

  • Tvorba reportů a analýz pro vedení společnosti, navrhování korekčních opatření v případě nedosažení cílových hodnot.

Jaké máme požadavky na pozici?

  • SŠ/VŠ vzdělání (ideálně obchod, ekonomie).

  • Min. 2 roky praxe v nákupu (retail/FMCG výhodou).

  • Výborné vyjednávací a komunikační schopnosti.

  • Analytické myšlení, orientace na výsledek, schopnost řešit problémy.

  • Pokročilá znalost MS Excel, zkušenosti s ERP systémy (výhodou e-commerce platformy).

  • Týmovost, rozhodnost a konstruktivní přístup.

Co můžeme nabídnout?

  • Finanční ohodnocení pro full-time 35-60 tis. Kč (mzda + odměny).

  • Flexibilní spolupráci (plný/částečný úvazek nebo IČO, 10-15 hodin týdně).

  • Kombinace práce z domova a z kanceláře (minimálně 3x do měsíce bychom se rádi viděli u nás v Tuchoměřicích (u Prahy).

  • Benefity: bonusy/prémie, flexibilní pracovní dobu, sleva na firemní produkty, stravenky/paušál, mobil, notebook.

  • Přátelské a neformální prostředí rodinné firmy, která vyrostla do silného hráče na trhu, ale stále si zakládá na odbornosti a lidském přístupu.

Ozvi se

Ozvi se e-mailem, představ se nám a přilož i svůj životopis a motivační dopis. V rámci výběrového řízení budeš zpracovávat case study.

  • Tuchoměřice u Prahy/remote

  • Lubomír Chudoba

  • hr@vitalpoint.cz

  • +420605554739

  • www.vitalpoint.cz