Referent společných správních činností pracoviště Brno
O pozici
Na služebním místě je vykonávána státní služba (dále jen „služba”) v oboru služby: 27 - Archivnictví a spisová služba
Místo výkonu služby: Brno
Služební poměr na dobu: neurčitou
Předpokládaný nástup do služby na služební místo: listopad 2025
Délka stanovené týdenní služební doby: 40 hodin
Na služebním místě jsou vykonávány zejména následující činnosti:
zabezpečuje činnosti vyplývající ze zákona č. 300/2008 Sb., o elektronických úkonech a autorizované konverzi dokumentů;
zajišťuje spisovou službu ČOI, včetně archivace písemností;
zajišťuje pokladní činnosti;
vede evidenci zúčtovatelných tiskopisů;
vede evidenci Příkazů a Rozhodnutí uložených ve správní řízení a u pravomocných SŘ vyznačuje doložku právní moci. Pravomocné SŘ zapisuje do informačních systémů ČOI;
zpracovává statistické přehledy, rozbory a jiné informace o činnosti inspektorátu a zabezpečuje shromažďování a předávání těchto dat;
obsluhuje telefonní ústřednu.
Údaje o složkách platu:
Zveřejnění údajů na www.coi.gov.cz o složkách platu nepředstavuje veřejný příslib.
Služební místo je zařazeno do 10. platové třídy.
Služební úřad poskytuje následující benefity:
• pružná služební doba,
• možnost částečného výkonu služby z jiného místa (home office),
• pružné rozvržení služební doby,
• dovolená 5 týdnů v kalendářním roce,
• indispoziční volno 5 dnů v kalendářním roce,
• stravenky v hodnotě 130 Kč, zaměstnanec platí 10 Kč (multifunkční karta Edenred Card, poskytovatel společnost EDENRED CZ s.r.o.),
• příspěvek z FKSP formou osobního konta zaměstnance (lze využít na produkty spoření na stáří),
• finanční dary k pracovním a životním jubileím, k odchodu do důchodu a za mimořádnou aktivitu,
• 1 den volna k zajištění osobních záležitostí,
• 5 dnů studijního volna k individuálním studijním účelům.
Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a jmenování na služební místo nebo žádosti o jmenování na služební místo podané ve lhůtě do 21. října 2025, tj. v této lhůtě:
doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu (Gorazdova 1969/24, 120 00 Praha 2),
podané osobně na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese,
podané v elektronické podobě na adresu elektronické pošty služebního úřadu (podatelna@coi.gov.cz), nebo
podané v elektronické podobě prostřednictvím datové schránky (x7cab34),
obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Č.j.: ČOI 147442/25/O100 výběrové řízení na služební místo referent společných správních činností v České obchodní inspekci, v Oddělení administrativně právním, Inspektorát ČOI Jihomoravský a Zlínský (ID 30.010.11)".
V žádosti je žadatel povinen uvést ID datové schránky nebo elektronickou adresu, na kterou mu budou doručovány písemnosti ve výběrovém řízení.
Výběrového řízení na výše uvedené služební místo se v souladu se zákonem může zúčastnit žadatel, který:
a) je státním občanem České republiky1, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru2 [§ 25 odst. 1 písm. a) zákona o státní službě],
b) dosáhl věku 18 let [§ 25 odst. 1 písm. b) zákona o státní službě],
c) je plně svéprávný [§ 25 odst. 1 písm. c) zákona o státní službě]3,
d) je bezúhonný [§ 25 odst. 1 písm. d) zákona o státní službě]4,
e) dosáhl vzdělání stanoveného zákonem pro toto služební místo [§ 25 odst. 1 písm. e) zákona o státní službě], tj. vyšší odborné vzdělání / bakalářský studijní program5,
f) má potřebnou zdravotní způsobilost [§ 25 odst. 1 písm. f) zákona o státní službě]6
g) má potřebnou znalost českého jazyka, není-li státním občanem České republiky [§ 25 odst. 1 písm. g) zákona o státní službě]7.
Další povinné přílohy k žádosti:
a) Strukturovaný profesní životopis (údaje o své dosavadní praxi dle skutečnosti), nedoložení je jedním z důvodů pro vyřazení žádosti,
b) Žádost o přijetí do služebního poměru