Administrátor/ka výdejních míst

Nabízím práci
Jméno/Firma
DPD CZ
Pracoviště
Modletice
Úvazek
Plný
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
20. 10. 2025

O pozici

Informace o pozici

Místo pracoviště

  • Modletice, Modletice, 251 70, Česko

Typ pracovního vztahu

  • Práce na plný úvazek

Trvání pracovního poměru

  • Na dobu neurčitou

Fandíš doručování balíčků do výdejních míst a boxů?

My taky, a proto hledáme novou posilu, která nám pomůže s péčí o naše výdejní místa. 

Je pro tebe logistika obor, který má budoucnost? 

Neváhej, ozvi se nám a staň se součástí Geopost - největší sítě balíkové přepravy v Evropě. 

Jak si tě představujeme?

  • Telefonování a administrativu máš vyloženě rád/a :-D

  • Pomáhat je pro tebe samozřejmostí - staneš se spolehlivým parťákem i pro kolegy napříč odděleními

  • Tvoje vrozené umění komunikace ti umožňuje s kýmkoli se snadno domluvit (ať už písemně nebo telefonicky)

  • Máš rád/a ve všem pořádek (ve spolehlivosti jsi profík)

  • Nejsi vlk samotář, vyhovuje ti více spolupráce v týmu

Co tě u nás čeká?

  • Spolu s dalšími kolegy budeš mít na starosti podporu našich výdejních míst

  • Budeš zvedat hovory na telefonní lince, na které nás mohou naše výdejní místa kontaktovat 

  • Našim výdejním místům pomůžeš po telefonu i po emailu s čím budou potřebovat (nefunkční terminály, zatoulané balíky, ...)

  • Postaráš se také o řešení všech interních požadavků, které se výdejních míst týkají (změna otvírací doby, otázky od kurýrů, dotazy z oddělení reklamací a podobně)

  • Dokážeš pružně reagovat na vzniklé nenadálé situace (protože bez toho se logistika neobejde)

  • Pracovní doba bude od 8:00 do 16:30 (některé dny můžeš využívat také práci z domova)

  • Pokud nemáš zkušenosti přímo z logistiky, vůbec to nevadí - do všeho tě rádi zasvětíme

Co ti u nás bude dělat radost?

  • Připravíme ti pracovní smlouvu na dobu neurčitou a díky tomu můžeš kariérně růst v úspěšné mezinárodní logistické společnosti GEOPOST

  • Nabízíme všem stejné příležitosti ke vzdělávání , rozvoji a kariérnímu postupu. Respektujeme a ctíme etické hodnoty. Dělá nám proto upřímnou radost, že jsme dosáhli na ocenění v soutěži Firma roku 2023: Rovné příležitosti / Company of the Year: Equal Opportunities. 

  • Když se firmě daří vyplácíme všem roční bonusy ve výši 10 % z roční mzdy

  • Pátý týden dovolené navíc je pro nás samozřejmostí (celkem nabízíme 25 dní dovolené)

  • Všem zaměstnancům nabízíme pravidelný měsíční příspěvek do balíčku benefitů ve výši 10 800 Kč ročně nebo možnost si vybrat dokonce šestý týden dovolené

  • Nabízíme možnost flexibilní pracovní doby a občasné práce z domova

  • Pokud se ty nebo členové tvojí rodiny necítíte dobře, můžete využít online službu ulekare.cz, kde ti přímo s daným problémem poradí, nebo pomůžou najít specialistu a domluví prohlídku

  • Každých 5 let oceňujeme tvojí věrnost k naší společnosti finančním příspěvkem (např. 5000 Kč za 5 let v DPD, 10 000 Kč za 10 let v DPD, za 15 let už je to 15 000 Kč a máme i kolegy, kteří získali příspěvek 20 000 Kč/25 000 Kč za 20 let/25 let v DPD)

  • Stravenky v hodnotě 140 Kč za každý odpracovaný den 

  • Když se necítíš zrovna fit, můžeš si vyčerpat 3 dny placeného zdravotního volna za rok

  • Nabízíme ti bezplatnou právní poradnu

  • Každý z nás může občas něco pokazit, proto našim kolegům/kolegyním nabízíme uzavření tzv. pojistky na blbost, a to za zvýhodněných podmínek. Navíc na pojistné finančně přispíváme

  • Za doporučení kolegy nebo kolegyně získáš odměnu ve výši 7 000 - 15 000 Kč (za podmínky úspěšného zvládnutí zkušební doby)

  • Přispíváme rovněž na penzijní připojištění ve výši 500 až 1000 Kč měsíčně

  • Další dárky rozdáváme třeba k tvým narozeninám nebo k Vánocům či při jiných příležitostech

  • Pokud budeš mít zájem, zajistíme ti Multisport kartu za zvýhodněných podmínek

  • V neposlední řadě u nás podporujeme kariérní růst - nabízíme pestrý školící program, který je k dispozici všem kolegům a kolegyním

A co dál?

  • Líbí se ti naše nabídka? Dej nám o sobě vědět, rádi se s tebou potkáme a řekneme více.