Osobní asistent na HPP

Nabízím práci
Jméno/Firma
Fosa, o.p.s.
Pracoviště
Filipova 2013/3, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Základní
Požadované jazyky
Čeština
Profese
Zdravotnictví, farmacie
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
20. 10. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Nabízíme vám práci, která je výzvou i radostí. Hledáme kolegy do terénu, kteří se nebojí zodpovědnosti, nevšedních zážitků a výzev a hromady nově získaných zkušeností. Přidejte se k nám a buďte doslova prodlouženou rukou našim klientům. Pracujeme s lidmi s mentálním, tělesným a kombinovaným postižením a seniory ve věku od 15ti let. Proto se u nás potkáte s pestrou škálou lidí.

Nemáte zkušenosti se sociální prací a ani vzdělání v oboru? To nám vůbec nevadí. Vše Vás naučíme a ukážeme.

Co Osobní asistent ve službě Osobní asistence dělá?
hlavní činností je přímá práce s klienty, tzn. pomáhá klientům se přesouvat, obléknout, najíst a uvařit si. Dále pomáhá s osobní hygienou a péčí o domácnost. Může i doprovázet klienta například ze školy domů nebo s ním jde na procházku.
trocha administrativní činnosti se mu bohužel nevyhne - po asistencích je třeba psát zápisy, abychom věděli, jak asistence probíhala. Pak je třeba si vykázat svou odvedenou práci. U nás proplácíme, jak hodiny přímé práce, tak všechny činnosti, které souvisí s prací pro Fosu. Tzn. proplácíme standardní hodinovou sazbou přejezdy, zápisy, výkazy i přípravy na výkon.
dobrovolně se účastní jednou za tři měsíce Setkání asistentů, které probíhá naživo. Tam si s ostatními asistenty a kolegy předává potřebné informace, zážitky, zkušenosti a otázky z terénu.

Co za tuto pozici nabízíme?
Aktuálně nabízíme hlavní pracovní poměr na 1,0 úvazku (nelze zkrácený)
Flexibilní pracovní dobu + přislíbení určitého termínu. Pracujeme každý den od 7:00 do 22:30, včetně víkendů a svátků. Asistence plánujeme vždy týden dopředu, takže každý týden můžete dát své časové možnosti jinak, ale potřebujeme také jasně pevný termín, který nám budete pravidelně dávat. Je zde povinnost za týden odpracovat 30 hodin přímé práce s klienty a 10 hodin nepřímé.

Řádné zaškolení a spolupráci se zkušenými kolegy, kteří rádi předávají své know-how a jsou navíc moc fajn
Možný kariérní růst. Náš pan ředitel začínal na pozici asistenta a až přes vedoucího služby to dotáhl na manažera celé společnosti.
Dvakrát do roka skupinové supervize se zkušeným supervizorem
Pravidelné setkávání s ostatními asistenty a lidmi z terénu

Co potřebujeme, aby Osobní asistent měl?
Empatický a zodpovědný přístup ke klientům
Chuť se učit novým věcem


Pokud Vás nabídka oslovila, neváhejte nám zaslat Váš životopis a pár vět o tom, čím Vás pozice zaujala a proč byste mohl/a být vhodným kandidátem.


Těšíme se na Vaše odpovědi!