Finanční referent/ka (Podatelna)

Nabízím práci
Jméno/Firma
Unhošť - městský úřad
Pracoviště
Unhošť
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
20. 10. 2025

O pozici

Oznámení o vyhlášení výběrového řízení na funkci " Finanční referent/ka" (Podatelna)

Město Unhošť pod adresou Městský úřad Unhošť, Václavské náměstí 44, 273 51 Unhošť

OZNÁMENÍ O VYHLAŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ na funkci „Finanční referent/ka“ (Podatelna)

  •    s místem výkonu práce ve městě Unhošť

Tajemník Městského úřadu v Unhošti, Václavské náměstí 44, 273 51 Unhošť vyhlašuje v souladu s ustanovením § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů (dále jen „zákon“) a ve znění pozdějších předpisů, výběrové řízení na obsazení pracovního místa finanční referent/ka (Podatelna) Městského úřadu v Unhošti s pracovní náplní:

  1. Vedení pokladny

  2. Vedení spisové služby

  3. Evidence pošty a faktur

  4. Vybírání a potvrzování poplatků

  5. Příprava a odesílání faktur

  6. Podávání informací

  7. Administrace úřední desky

  8. Další administrativní činnosti

Platové podmínky: řídí se zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce a nařízením vlády 341/2017 Sb., v platném znění - 8. platová třída.

Termín nástupu a doba trvání pracovního poměru: dle dohody - pracovní poměr na dobu neurčitou

Požadavky:

-          středoškolské vzdělání s maturitou

-          dobrá znalost práce na PC (Word, Excel, internet)

-          samostatnost, časová flexibilita, ochota dále se vzdělávat

-          občanská a morální bezúhonnost

Výhodou může být:

-          zkouška odborné způsobilosti úředníka samosprávného celku

-          znalost zákona o obcích a správního řádu

-          praxe v oboru

Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka - podle § 4 zákona:

-          státní občanství ČR nebo cizí státní občan s trvalým pobytem ČR

-          dosažení věku 18 let

-          způsobilost k právním úkonům

-          bezúhonnost a schopnost dorozumět se jednacím jazykem

Náležitosti přihlášky - podle § 7 odst. 4 zákona:

-          název výběrového řízení

-          jméno, příjmení, titul uchazeče

-          datum a místo narození uchazeče

-          státní příslušnost uchazeče

-          místo trvalého pobytu uchazeče včetně telefonického případně e-mail spojení

-          číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana)

-          datum a podpis zájemce

K přihlášce je nutné připojit tyto doklady:

-          strukturovaný životopis + motivační dopis

-          originál výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce

-          ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání

Uzávěrka přihlášek: 22.11.2019 do 12 hodin.

Výběrové řízení se uskuteční 27.11.2019 od 9 hodin v budově Městského úřadu v Unhošti, Václavské nám. 44, 1. patro č. dveří 2.2 (kancelář tajemníka) - pozvánky nebudou již zasílány.

Místo a způsob podání přihlášky:

Uchazeč podá písemnou přihlášku, včetně požadovaných dokladů, na podatelně městského úřadu v Unhošti, 273 51 Unhošť nebo poštou na výše uvedenou adresu úřadu s předstihem v obálce označené nápisem „Výběrové řízení - Finanční referent/ka“ - NEOTEVÍRAT.