Specialista nákupu a logistiky
O pozici
Pracovní nabídka
Kdo jsme
DesignVille je jedničkou na trhu v online prodeji nábytku, svítidel a doplňků od prémiových skandinávských značek. Jsme etablovaná rodinná firma s e-shopem ve 3 jazykových mutacích, s 250 m2 velkým a stylově vyladěným showroomem v Brně-Bohunicích a 650 m2 skladovým prostorem v Troubsku.
A právě do našich kanceláři v nově postavené skladové hale v Troubsku hledáme kolegu/kolegyni na plný úvazek na pozici Specialista nákupu a logistiky.
Jaká práce vás čeká?
- objednávání zboží u dodavatelů do zákaznických objednávek
- management skladových zásob a zodpovědnost za průběžné doobjednávání zboží
- včasné plánování a koordinace nákupu produktů pro sezónní a tematické akce
- komunikace se zahraničními dodavateli (nutná komunikativní znalost AJ)
- zodpovědnost za správné naskladnění přijatého zboží do ERP systému
- fakturace a expedice zákaznických objednávek
- komunikace se zákazníky zejména ohledně termínu a způsobu dodání zboží
- spolupráce s přepravními společnostmi a objednávání přepravy zboží
- koordinace a spolupráce s pracovníky skladu
- plánování tras pro závozy v rámci ČR / SR
Jak si vás představujeme
- jste komunikativní, máte otevřenou mysl a pozitivní přístup
- umíte si věci zorganizovat, jste důslední a pečliví
- máte analytické myšlení a schopnost systematicky pracovat s daty
- samostatně a aktivně přistupujete k řešení výzev
- ústní i písemnou komunikaci v češtině i angličtině máte na vysoké úrovni
- jste týmový hráč a máte ochotu pomoci týmu
- znáte některý z ERP či účetních systémů (my pracujeme v ABRA Flexi)
- ovládáte Excel či Google Sheets na velmi dobré úrovni
- pokud máte zkušenosti s nákupem, pak to jsou jednoznačně plusové body pro Vás
Místo práce a úvazek
- místo práce: Troubsko, Za Farou 51
- práce na plný úvazek každý všední den (cca 7:30 - 16:00)
- nástup - lze přizpůsobit vašim možnostem: od prosince či ledna
Co nabízíme my
- práci na HPP s krásným sortimentem v inspirativním oboru
- jednosměnný provoz v rámci běžné pracovní doby, volné víkendy
- práce v čistém prostředí nového skladu
- ocenění proaktivního přístupu, kvality a loajality
- možnost ovlivnit sortiment a strategii nákupu
- přátelské zázemí rodinné firmy s vysokou firemní kulturou
- skvělou partu kolegů/-gyň, kteří tě podpoří, když je potřeba
- zaměstnanecké slevy na naše krásné designovky
- 3 sick days a Multisportku
- lekce angličtiny s rodilým mluvčím
- po prvním roce dovolená 5 týdnů
- celodenní přísun kávy z lokální pražírny
Co bude dál?
V průběhu následujících 14 dní pečlivě projdeme všechny životopisy a případně vás požádáme o online vyplnění úkolu. S těmi, jejichž dovednosti odpovídají naší pracovní nabídce nejvíce, se rádi potkáme na osobním pohovoru.
Termín nástupu můžeme přizpůsobit vašim možnostem.
Těšíme se na vás!