O podniku Ochrana před povodněmi Vodohospodářské informace Hydrologická situace Galerie Kontakty Pro média Časté dotazy Konference VH Laboratoře Baťův kanál Projektový manažer - Uherské Hradiště
O pozici
Generální ředitel Povodí Moravy, s.p. ve spolupráci s útvarem vzdělávání a péče o zaměstnance vypisuje výběrové řízení na obsazení následující pracovní pozice:
Projektový manažer
Místo výkonu funkce: závod Střední Morava, útvar TDS a projekce, Uherské Hradiště
Termín nástupu: dohodou
Požadovaný profil:
VŠ - magisterský studijní program stavebního směru se zaměřením na vodní stavby, popř. vodní hospodářství a krajinné inženýrství, případně středoškolské vzdělání v oboru vodní stavby s praxí na pozici technického dozoru stavby případně vedoucího projektu stavby nebo samostatného stavbyvedoucího
Zkušenost s projekční a inženýrskou činností výhodou
Dobrá orientace v související oborové legislativě (stavební a vodní zákon)
Dobré uživatelské znalosti PC především MS Office, výhodou ASPE
Znalost a zkušenosti se samostatným vedením stavby nebo s technickým dozorem nejlépe v oboru vodní stavby
Zodpovědnost a schopnost samostatného rozhodování a schopnost řešení mimořádných úkolů a situací
Smysl pro přesnost a důslednost
Aktivní a tvůrčí přístup
Velmi dobré organizační a vyjadřovací schopnosti
Umění jednat s lidmi
Platné řidičské oprávnění sk. B - aktivní řidič (časté jednodenní služební cesty a řešení pracovních úkolů přímo v terénu)
Ochota a schopnost dalšího odborného vzdělávání
Autorizace v oboru výhodou
Hlavní charakteristika pracovní činnosti:
Zabezpečuje komplexní výkon projektové a inženýrské činnosti, případně funkci technického dozoru investora v rámci přípravy, projektování, projednávání a v rámci realizace včetně následného uvedení do užívání svěřených staveb spočívající zejména v těchto činnostech:
zpracovává nebo zajišťuje zpracování investičních záměrů staveb a studií,
zabezpečuje všechny stupně projektové dokumentace včetně všech potřebných dokladů a podkladů (včetně zajištění či provádění nezbytných zaměření v terénu),
zpracovává nebo zabezpečuje zpracování a předání zadávací dokumentace a dalších podkladů potřebných pro zadávací řízení staveb,
zabezpečuje komplexní výkon inženýrské činnosti v rámci přípravy staveb (vydání potřebných oprávnění k provádění staveb dle platné legislativy včetně jejich uložení a evidence),
kontroluje provádění prací v souladu s projektovou dokumentací, v souladu s uzavřenými smlouvami a v souladu s veškerými oprávněními k provedení stavby,
kontroluje dodržování technologických postupů všech prací dle závazných nebo doporučených technických norem a Technicko-kvalitativních požadavku (TKP) pro vodní stavby na PM
plní další úkoly podle pokynů nadřízeného vedoucího v rámci vymezeného okruhu činností.
V průběhu stavby plně respektuje ustanovení zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon), postupně nabývajícího účinnosti stavebního zákona č. 283/2021 Sb., vyhlášky č. 499/2006 Sb. o dokumentaci staveb, zákona č. 254/2001 Sb. (zákon o vodách) a zákona č. 134/2016 Sb. o zadávání veřejných zakázkách, vše v platném znění. Dále respektuje předpisy související s bezpečností práce a ochranou státního majetku a ostatní související platné vnitropodnikové normy.
Bližší informace poskytne: Ing. Zdeněk Jurček, vedoucí útvaru TDS a projekce, tel.: 602 452 750
V případě zájmu o tuto pozici zašlete Váš strukturovaný profesní životopis na e-mail hrackova@pmo.cz.