HR Specialist
O pozici
Pracovní nabídka
Staňte se součástí našeho HR týmu!
Jsme tým šesti holek a hledáme k sobě sedmou nebo sedmého - Tebe! ????
Naše Vlaďka je zkušená manažerka a aktuálně jí pomáháme s hledáním dalšího člena týmu. Zuzka a Šárka mají na starosti nábor, onboarding a celkovou péči o naše mezinárodní týmy. A právě v oblasti recruitmentu teď potřebujeme posílit – hledáme totiž náhradu za naši Šárku, která bude odcházet na mateřskou. Přidáš se k Zuzce a pomůžeš nám oslovovat nové kolegy z celého světa?
Bára se k nám vrátila po rodičovské dovolené a řídí agendu benefitů, náš firemní newsletter a pomáhá našim kolegům ve firmě růst prostřednictvím organizace školení, kurzů, workshopů a mnoha dalšího. Naše Jana si v rámci flexibilních pracovních podmínek zkrátila úvazek, její agendou je především zpracovávání mezd, bonusů a všech technických záležitostí v RONu (personální systém), na který je expert. Posilou je nám i Martina, která nám aktuálně pomáhá z rodičovské, hlavně se mzdovou agendou.
Potkáváme se převážně v naší kanceláři, ale rády si dopřejeme i home office.
Těšíme se, že do našeho týmu skvěle zapadneš! A protože je naším interním jazykem angličtina, pojďme si další informace posdílet in English:
______________________________________________________________________________________
Join our dynamic team! We are a 24/7 operation with colleagues working in shifts, ensuring seamless support around the clock, providing medical and travel assistance to clients all over the world. We are currently seeking a dedicated HR Specialist to cover a maternity leave position.
Key Responsibilities:
- Recruitment – managing end-to-end recruitment process, from creating job postings, sourcing, and screening candidates, to coordinating interviews and supporting hiring managers. Ensuring a great candidate experience.
- Onboarding & Offboarding – preparing contracts for new hires, supporting their smooth integration, and ensuring proper offboarding processes.
- HR Administration – managing employment-related documentation from contracts to amendments and terminations, while keeping records accurate and up to date.
- Labor Law & Compliance – understanding and applying labor law regulations, ensuring our processes meet legal requirements.
- Employee Support – serving as a reliable point of contact for employees’ HR-related questions and providing guidance where needed.
- Team Collaboration – sharing knowledge and supporting colleagues in other HR areas so that we can cover for each other when needed.
Position Profile:
- High school education is required
- Previous experience in recruitment or HR role is highly welcomed
- Native Czech and Advanced English
- Excellent communication skills, both written and verbal
- Open to learning and trying new things in HR
- Confident user of MS Office suite (Word, Excel, Outlook, Teams)
- Attention to detail while keeping the overall picture in mind
- Organized, capable of multitasking, and adaptable to changing priorities
- Enjoys teamwork and supporting colleagues
Nice to Have:
- Experience with RON and SAP (SuccessFactor) systems
What matters the most:
More than just knowledge and experience, we are looking for someone who enjoys working with people, is motivated by finding and attracting the right talent, and is open to broadening their HR expertise. In our team, we support each other, share knowledge, and aim for everyone to have insight into all HR areas—not just their own “territory.”
So even if you feel you don’t meet every single requirement, don’t hesitate to send us your CV. We’d love to hear from you and look forward to getting to know you ????