Externí HR
O pozici
Tuchoměřice/remote
Jsme Vitalpoint, původně malá rodinná lékárna, která vyrostla do firmy se stamilionovými obraty. Držíme se zásady - radit zákazníkům na základě odbornosti, nikoliv zisku. Nabízíme jen produkty, kterým věříme a jejichž kvalitu si umíme ověřit. Naše know-how předáváme dál prostřednictvím blogu a sociálních sítí - lidsky, srozumitelně, ale vždy odborně.
Co tě na pozici čeká?
Nábor nových kolegů - od zveřejnění inzerátů po podporu při nástupu.
Optimalizaci HR procesů - onboarding, KPI, komunikace ve firmě a další.
Employer branding - pomůžeš nám budovat image Vitalpointu jako skvělého místa pro práci.
Spolupráci s vedením - budeš partnerem, který přináší pohled zvenčí a inspiruje ke změnám.
Jaké máme požadavky na pozici?
Prokazatelnou praxi v HR (nábor, optimalizace procesů, strategie), minimálně dva roky.
Jsi zodpovědný/á, samostatný/á a umíš komunikovat.
Víš, jak a kde shánět nové kolegy.
Empatie, komunikační schopnosti, organizační schopnosti, týmový hráč.
Znalost práce s Google Meet.
Co můžeme nabídnout?
Práce na ŽL. 20 - 40 hod./měsíc.
Finanční ohodnocení dle domluvy/zkušeností, minimálně 280 Kč zaručeno.
Flexibilní/ úkolovou spolupráci. Flexibilitu - spolupráci si nastavíme podle tvých možností (ideální pro maminky na mateřské).
Práce na dálku, tzn. home office/remote.
Bude to tvůj projekt - v HR jsme téměř nepolíbení. Bude na tobě postupem času vybudovat stabilní HR základy firmy.
Rodinnou atmosféru - budeš v přímém kontaktu s majiteli, bez zbytečné korporátní administrativy.
Nástup ihned.
Ozvi se
Ozvi se e-mailem, představ se nám, přilož i svůj životopis a případně i odkazy na projekty, které máš za sebou. Uveď, jak vypadá tvoje standardní spolupráce při hledání nových kolegů (stačí v bodech).
Tuchoměřice u Prahy/remote
Lubomír Chudoba
hr@vitalpoint.cz
+420605554739