Back Office pro zahraniční obchod

Nabízím práci
Jméno/Firma
ALBIXON, a.s.
Pracoviště
Česká republika
Úvazek
Plný
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
21. 10. 2025

O pozici

Do našeho 12členného obchodního týmu rádi přivítáme kolegu nebo kolegyni, který/á zajistí administrativní podporu exportního oddělení a pomůže nám s plynulým zpracováním objednávek a rostoucím objemem zakázek.

Máš už nějakou praxi z back office, administrativy nebo zákaznické podpory? To je přesně to, co potřebujeme jako základ. Zkušení obchodníci, kteří mají zahraniční obchod v krvi, společně s kolegy z Back Office tě pak zaučí do všech specifik a postupně ti předají své know-how z praxe.

Co tě u nás čeká?

Budeš administrativní oporou našeho obchodního týmu a zajistíš, aby všechno kolem obchodních případů hladce fungovalo:

  • Zpracování objednávek a poptávek zahraničních klientů

  • Každodenní komunikace v angličtině (e-mail, telefon)

  • Příprava a kontrola obchodní dokumentace - smlouvy, faktury, dodací listy, exportní dokumenty

  • Sledování průběhu zakázek a termínů od zadání až po expedici

  • Koordinace s logistikou, skladem, výrobou a obchodem

  • Evidence v systémech (CRM/ERP) a práce v MS Office

První týdny půjdeš krok za krokem se zkušenými kolegy, kteří ti ukážou, jak to u nás chodí a naučí tě všechno, co potřebuješ vědět o administrativní podpoře v zahraničním obchodě.

Co od tebe potřebujeme:

  • Angličtinu na úrovni B2 - čteš, píšeš, telefonuješ (nemusí být perfektní, ale komunikovat musíš zvládnout)

  • Zkušenosti z podobné pozice - ideálně back office, administrativa, obchodní asistence, zákaznická podpora (stačí rok nebo dva)

  • Smysl pro pořádek a systematičnost - práce s dokumenty, dodržování termínů, přehled o tom, co je kde

  • Pečlivost, systém v dokumentech, orientace v termínech

  • Znalost MS Office - Excel a Word běžně používáš (tabulky, vzorce, dokumenty)

  • Uživatel znalý MS Office (Excel/Word/Outlook)

Super bonus, pokud:

  • Máš zkušenosti nebo zájem o obchod - rozumíš tomu, jak obchodní proces funguje, nebo tě to zajímá

  • Znáš nějaký ERP nebo CRM systém

Co ti nabízíme?

  • Zázemí stabilní české firmy a silné značky

  • Sehraný tým, důkladné zaškolení a předávání know-how

  • Kariérní posun - pokud budeš chtít a ukážeš zájem, můžeš se časem dostat i k přímému obchodu

  • Práce se zahraničím - každý den komunikace s partnery z celého světa

  • Odpovídající finanční ohodnocení a bonusy spojené s výkonem a úspěchem

  • Týden dovolené navíc, 2 dny zdravotního volna

  • Příspěvek na stravování a penzijní připojištění

  • Odměna při pracovním jubileu

  • Odměna za doporučení nového kolegy nebo kolegyně

  • Přátelská atmosféra a rodinná firemní kultura

Přehled

  • Praha

Typ pracovního vztahu: Plný úvazek

Požadované vzdělání: Středoškolské

Preferovaný nástup: dle dohody