Uklízečka/uklízeč

Nabízím práci
Jméno/Firma
Městská knihovna Písek
Pracoviště
Písek
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
21. 10. 2025

O pozici

Místo výkonu práce: Alšovo náměstí 75/13, Písek

Předpokládaný nástup: 1. ledna 2026

Pracovní úvazek: 0,5 (20 hodin týdně) - 1 (40 hodin týdně) na dobu určitou (se zkušební lhůtou 4 měsíce) s možností prodloužení

Platové zařazení: třída 4 (podle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů a nařízení vlády č. 341/2017 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě), platová stupnice dle odborné praxe, možnost osobního příplatku po zkušební době

Pracovní náplň:

- běžný úklid přidělených prostor v budově MKP

- činnosti: zametání, utírání prachu, vynášení odpadu, čištění nábytku a zařízení, vysávání, vytírání podlah, čištění, úklid a dezinfekce toalet, čištění prosklených dveří, běžné mytí oken, apod.

Požadované znalosti a schopnosti:

- aktivní přístup, ochota, pečlivost, samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost

Nabízíme:

- práci ve slušném prostředí, stabilitu zaměstnání, přátelský pracovní kolektiv, zaměstnanecké výhody (stravenkový paušál, příspěvek na pracovní obuv a na zdravotní péči), 5 týdnů dovolené, 3 dny zdravotního volna  

Přihláška musí obsahovat:

- profesní životopis s kontakty a vlastnoručním podpisem. Podáním přihlášky souhlasíte se zpracováním osobních údajů v souladu s platnými nařízeními.

Písemné přihlášky pošlete do 17. října 2025 včetně (rozhoduje datum doručení), e-mailem na  kalcikova@knih-pi.cz, nebo osobně na centrální pult v otevírací době knihovny. V předmětu e-mailu či na obálku uveďte „VŘ - uklízeč/ka“. Došlé přihlášky budou posouzeny, vybraní uchazeči budou pozváni na osobní výběrové řízení, které proběhne ve dnech od 19. do 21. 10. 2025. MěK Písek si vyhrazuje právo žádného z uchazečů nevybrat.

Zpracování osobních údajů se řídí nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen GDPR) a dalšími legislativními předpisy v platném znění. Poskytnuté osobní údaje uchazečů budou zpracovány pro účely realizace výběrového řízení, případně pro uzavření pracovněprávního vztahu. Po skončení výběrového řízení budou uchazečům podklady vráceny pouze na vyžádání formou osobního předání. Nevyžádané podklady budou skartovány.