Office asistent/ka

Nabízím práci
Jméno/Firma
Winstor investiční společnost a.s.
Pracoviště
Jungmannova 745/24, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Bankovnictví
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
21. 10. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Kdo jsme

Winstor investiční společnost a.s. na základě licence od České národní banky provádí obhospodařování a administraci investičních fondů kvalifikovaných investorů a fondů kolektivního investování. Pro ty, kteří nejsou z oboru, můžeme zjednodušeně říci, že se staráme o nižší desítky investičních fondů. Zakládáme si na tom, že svou práci děláme zodpovědně a precizně a jsme referencí v našem odvětví. Protože neustále roste poptávka po našich službách, chceme náš tým administrace posílit o kolegu či kolegyni na pozici Office asistenta/ky.

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Zajímavou, samostatnou a zodpovědnou práci na plný úvazek ve finančním sektoru.
  • Odpovídající mzdové ohodnocení s významnými ročními odměnami.
  • Možnost se neustále vzdělávat v oblasti financí a setkávat se se zajímavými a úspěšnými lidmi.
  • Notebook, 5 týdnů dovolené, kartu MultiSport hrazenou v plné výši, pravidelné týmové akce.
  • Přátelský kolektiv v nových kancelářích u Václavského náměstí s nástupem dle dohody.

Co u nás budete dělat?

Budete prvním a zároveň klíčovým člověkem, který bude v kanceláři reprezentovat naši firmu – ať už při vítání návštěv, přijímání telefonátů nebo odpovídání na příchozí externí e-maily. Vaší hlavní zodpovědností bude zajištění hladkého chodu kanceláře a celkové spokojenosti všech zaměstnanců. Nedílnou součástí této role je také tvoření, příprava, pořádání a organizování častých firemních večírků a dalších společných akcí – od prvotního návrhu až po samotnou realizaci a zajištění hladkého průběhu.

Denní pracovní náplň zahrnuje vyřizování telefonátů, e-mailů a pošty, přijímání návštěv, komunikaci s IT podporou, několikrát denně příprava zasedacích místností před a po jednáních, péče o kuchyňku, myčku, komunikaci s údržbou objektu, objednávání kancelářských potřeb, přípravu a úpravu dokumentace, tabulek, reportů a to zejména s perfektním využitím wordu, excelu a úprav v pdf. Dále budete pořizovat zápisy z porad a také ad hoc úkoly od kolegů napříč firmou.

Současně se stanete nedílnou součástí administrativního týmu investiční společnosti, který zajišťuje každodenní potřeby klientů – od přípravy a kompletace smluvní dokumentace až po kontrolu plateb či konfirmací obchodů.

V případě Vašeho zájmu se můžete časem zapojit také do širších projektů, jako je příprava nové smluvní dokumentace, úprava a optimalizace interních procesů, zlepšování našeho interního informačního systému nebo správa webových stránek. Jakákoli další pracovní iniciativa z Vaší strany bude jen vítána a rádi Vás podpoříme i v dalším profesním rozvoji.

Co od Vás očekáváme?

  • Dokončené středoškolské vzdělání s maturitou, vysokoškolské vzdělání výhodou. Odpovědnost a velký smysl pro detail, samostatnost s vysokou pečlivostí.
  • Výborná znalost češtiny slovem i písmem nutná, pokročilá znalost angličtiny vítána.
  • Velmi vysokou uživatelskou úroveň programů MS Office, psaní všemi deseti.
  • Pracovní zkušenost ve finančním sektoru a zájem o něj výhodou.
  • Profesionální a reprezentativní vystupování.
  • Zájem o pořádání firemních akcí.
  • Pozitivní přístup k práci, zaměstnancům a chuť učit se nové věci.