Specialista kontaktního centra - průvodce digitálním světem
O pozici
Hledáte práci, která je intenzivní, ale zároveň vás bude bavit?
Přidejte se k nám do servisního týmu. Naše kancelář je plná úžasných lidí, kteří vám vždy rádi pomohou. Práce u nás znamená každodenní výzvy, kus zábavy a nová přátelství. Připojte se k nám a objevte, jak úžasná může být pracovní atmosféra.
Na téhle pozici je důležité mít chuť mluvit s lidmi, rychle se učit a využívat technologie tak, aby z nich klient měl užitek. Kdo se toho nebojí, získá práci, která má smysl a otevře mu dveře k dalšímu rozvoji.
Jak bude vypadat váš den na Kontaktním centru
Jednou týdně vás čeká týmová porada, na které probíráte nejnovější informace
Na pravidelném setkání získáte nejnovější informace, nasdílíte zkušenosti s kolegy a společně si řeknete tipy, jak být pro klienty ještě lepší oporou.
Komunikace s klienty po telefonu
V roli průvodce klientů ve světě financí budete jejich první kontakt, který jim naslouchá, pomáhá řešit jejich potřeby.
Řešení konkrétních požadavků
Nejčastěji pomáháte s přihlášením do účtu, navýšením limitu plateb nebo dáváte praktické informace o našich produktech a službách.
Edukace a podpora samostatnosti klientů
Klienty učíte, jak si poradit s běžnými situacemi sami - ukazujete jim práci s mobilní aplikací a seznamujete je s naším voicebotem Anetou.
Rozvoj vlastních dovedností
U nás žijeme zpětnou vazbou, protože věříme, že právě ta vás posune dál a pomůže vám růst jak osobně, tak profesně.
Bankéře nehledáme, chceme vás protože:
Jen tak vás něco nerozhodí - ve víru změn udržíte všech pět pohromadě.
Si poradíte s dynamikou našeho prostředí a těšíte se na nové výzvy.
Rychle pobíráte nové informace a jste hladoví po znalostech.
V onlinu se cítíte jako ryba ve vodě a milujete nové technologie a digitální prostředí.
Máte maturitu a čistý trestní rejstřík.