Administrátor oddělení realizace
O pozici
Charakteristika pracovní činnosti:
A co by takový administrátor měl u nás dělat?
Zabezpečování přípravy věcných podkladů k zadání veřejných zakázek na dodavatele projektových prací, dodavatele stavebních prací a technologií.
Poskytování součinnosti kontrolním orgánům.
Řešení administrace majetkoprávních vztahů souvisejících s realizací projektů ve fázi po vydání kolaudačního souhlasu, příprava podkladů pro realizaci převodů majetku následným správcům.
Spolupráce s orgány státní správy a samosprávy v průběhu přípravy a dokončování projektů.
Požadujeme:
Co po tobě požadujeme?
SŠ/VŠ vzdělání technického zaměření, ideálně s přehledem v oboru stavitelství (pozemní stavby, dopravní stavby, vodohospodářské a ekologické stavby).
Základní orientace v projektové dokumentaci.
Dobrá znalost MS Office.
Výhodou budou zkušenosti v administraci přípravy veřejných zakázek, při řešení majetkoprávních vztahů, znalost smluvníc
podmínek FIDIC (není však podmínkou).
Pečlivost, zodpovědnost a spolehlivost.
Komunikační a organizační dovednosti, odolnost vůči stresu, samostatnost, aktivní přístup.
Týmového ducha a nadšení pro nové věci.
Nabízíme:
Co nabízíme?
Možnost podílet se na zajímavých projektech.
Plný/částečný pracovní úvazek, pružná pracovní doba.
Pracovní poměr na dobu určitou jednoho roku s možností změny pracovní smlouvy na dobu neurčitou.
Zajímavou práci nejen v kanceláři v centru Prahy
5 týdnů dovolené, 5 dnů zdravotního volna.
Příspěvek na stravování, volnočasové aktivity (MultiSport karta), penzijní připojištění, rekreaci a na jazykové kurzy.
Finanční ohodnocení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., (12. platová třída).
Čtvrtletní motivační odměny.
Vznik pracovního poměru dle dohody.
Proč k nám?
Jsme motivovaný ambiciózní tým, který přináší zkvalitnění vodních cest a jejich využití pro logistiku, spedici, dopravu, rekreaci, aj. s přínosem pro životní prostředí. Jsme profesionálové a nadšenci, kterým jejich práce dává smysl. I při vysokém pracovním nasazení pracujeme v přátelské atmosféře.
Ředitelství vodních cest České republiky nabízí unikátní pracovní příležitosti v atraktivním prostředí největších českých a moravských řek.
Při své práci se budete podílet na rozvoji klíčové dopravní infrastruktury České republiky, na správě a rozvoji rekreačních i nákladních přístavů včetně českých přístavů v Hamburku, navštívíte unikátní vodní díla nebo lodě jako je unikátní zadokolesový remorkér Beskydy, který ŘVC provozuje pro zlepšení obslužnosti dolního Labe.
Práce na rozvoji vodních cest a plavby je životní zkušeností, která zahrnuje propojení a neustálé zlepšování znalostí z mnoha oborů. Výzvou je zejména spolupráce inženýrských profesí a expertů z oblasti životního prostředí na rozvoji ekologické lodní dopravy.
Bližší informace poskytne paní Dana Starcová, e-mail: dana.starcova@rvc.gov.cz Strukturovaný životopis a motivační dopis zasílejte, na výše uvedený e-mail.