Pravá ruka zkušeného foundera (Personal Asistent/ka)
O pozici
Pracovní nabídka
Slova šéfa...
"Jsem teď sám sobě největší brzdou. Místo toho, abych se věnoval rozvoji businessu a investicím, zabírá mi většinu produktivního času operativa, a já hledám člověka, který mě jí úspěšně zbaví.“
Tvůj (možná už příští) šéf je tak trochu geek, trochu vizionář. V minulosti vybudoval velmi úspěšný startup www.safetica.com a aktuálně se primárně věnuje vedení hedge fondu, investování do startupů a na kapitálových trzích. Rozhovor s ním v DVTV si můžeš prohlédnout zde: https://www.dvtv.cz/player/resime-ochranu-citlivych-dat-ted-jsme-v-sedmdesati-zemich-tetris-me-fascinuje-je-to-logicka-hra-rika-jakub-mahdal?type=VIDEO
Tvůj hlavní úkol bude šetřit jeho čas. Budeš jeho osobní asistentkou/asistentem, která/ý mu kompletně odlehčí od veškeré osobní agendy v koordinaci s jeho executive asistentkou. Vydeleguje na tebe většinu osobních oblastí života, což zahrnuje řízení osobního časového rozvrhu, concierge služby, plánování a koordinaci osobních schůzek, řešení všech běžných záležitostí, jako je správa bytu, jednání s úřady, cestování na klíč, správa vozového parku, stěhování a mnoho dalšího.
Co budeš konkrétně dělat?
Správa kalendáře a času:
- Plná zodpovědnost za osobní kalendář a koordinaci schůzek
- Zajištění smooth realizace všech naplánovaných aktivit bez prodlev a komplikací
- Organizace času a zajištění efektivní rovnováhy mezi pracovním a osobním životem
- Správa emailové komunikace dle potřeby
Správa vozového parku:
- Kompletní péče o vozidla – tankování, mytí, STK, přezutí pneumatik, správa pojištění, řešení pokut, technické prohlídky, koordinace servisů
Správa bytu a domácnosti:
- Kompletní správa bytu – koordinace úklidu, údržby, oprav
- Jednání s dodavateli služeb, správci nemovitostí
- Zajištění bezproblémového chodu domácnosti
Osobní záležitosti:
- Nákupy zboží dle zadání včetně případných vratek
- Čistírna, barber, restaurace
- Příprava outfitů a stylingu
- Návrhy míst k návštěvě, zajímavých zážitků včetně jejich kompletního bookingu
- Zařizování dárků
Zdraví a wellness:
- Zodpovědnost za longevity protocol – správa suplementů, koordinace s lékaři a health specialisty, sledování a objednávání všech potřebných přípravků
Travel management:
- Precizní high-level travel management – kompletní itineráře cest od A do Z
- Zajištění letenek, ubytování, transferů, restaurací, veškerých detailů
- Rezervace hotelů a koordinace všech aspektů pobytu
- Koordinace služebních i soukromých cest s mezinárodními partnery a dodavateli
Komunikace a koordinace:
- Komunikace s externími subjekty – dodavatelé služeb, specialisté, úřady a další subjekty v osobní sféře
- Koordinace osobních projektů od začátku do konce
Další úkoly:
- Rešerše a dohledávání informací dle zadání od executive asistentky
- Řešení běžných i neočekávaných situací vyžadujících flexibilitu
Co můžeš čekat?
- Náročnou práci vyžadující maximální flexibilitu – Founder má vysoké nároky na kvalitu a rychlost plnění úkolů. Očekává proaktivitu a schopnost anticipovat jeho potřeby.
- Nutnost přizpůsobení se jeho tempu a stylu práce – Každý den může být jiný, musíš být připraven/a na změny plánů a nečekané situace.
- Úzkou spolupráci s executive asistentkou – Ta ti bude přidělovat úkoly a koordinovat tvou práci.
- Rozmanitost úkolů – Žádný den nebude stejný; často budeš řešit věci, které vyžadují kreativní přístup.
- Práci vyžadující vysokou míru odpovědnosti – Budeš spravovat důležité aspekty founderova života.
- Projektový přístup k úkolům – Tvé úkoly často nebudou spočívat pouze ve zvládnutí jedné věci; často budou obsahovat navazující kroky, takže bude na tobě, jak si je rozvrhneš, abys celý projekt včas a správně vyřešil/a.
Co dělat nebudeš?
- Rigidní práci v open office kanceláři
- Rutinní kancelářské úkoly s jasným postupem – každý případ je obvykle úplně jiný a vyžaduje nový přístup
- Business projektový management (to má na starosti executive asistentka)
Co bychom chtěli od tebe?
- Schopnost rychle se učit – Očekáváme chytrou osobu, která dokáže efektivně myslet a řešit problémy.
- Efektivní využívání AI nástrojů – Musíš umět využívat AI (ChatGPT, Claude, další nástroje) k zefektivnění své práce, automatizaci úkolů a zlepšení výstupů tam, kde je to vhodné.
- Zkušenosti – Předchozí zkušenosti s prací personal/executive assistant je podmínkou.
- Chuť pracovat a psychická odolnost – Náplň práce bude náročná, proto hledáme odolnou osobnost, člověka, který se nevzdává, když vidí výzvu a akceptuje upřímný feedback v rámci "no bullshit" kultury.
- Cit pro detail a schopnost dotahovat věci do konce – Žádný detail nesmí uniknout pozornosti.
- Adaptabilita – Věci se mění každý den. Postavíme před tebe nevšední úkol či celý projekt a ty si musíš samostatně najít cestu k jeho řešení.
- Loajalita – Zaměření na dlouhodobé cíle, stejně jako founder. Pokud si budете rozumět, můžeš po jeho boku růst klidně mnoho let.
- Samostatnost – Hledáme někoho, kdo si převezme kompletní agendu a zařídí vše potřebné. Rozhodně od foundera neočekávej micromanagement.
- Angličtina aspoň na úrovni C1 – S founderem se budete bavit česky, ale s většinou dodavatelů pouze anglicky (slovem i písmem) – nutné pro koordinaci s mezinárodními partnery a specialisty.
- Aktivní řidič/ka (skupina B) – Zařizování často vyžaduje cestování v rámci Prahy i mimo ni.
- Technologická zdatnost – Umíš efektivně používat moderní nástroje a aplikace pro organizaci práce a řešit problémy za pomocí nejnovějších nástrojů.
Výhodou:
- Zkušenosti s high-level travel managementem
- Zkušenosti z oblasti aviation nebo luxusních služeb
Co nabízíme?
- Výjimečné ohodnocení: S ohledem na český trh nabízíme mimořádnou finanční odměnu (FTE na IČO), která odpovídá tvým zkušenostem a schopnostem.
- No bullshit, otevřený a opravdu férový přístup
- Možnosti růstu a rozvoje: Budeš součástí prostředí úspěšného podnikatele a investora. Přičichneš k deal-makingu, zažiješ, jak se investuje do startupů, mezinárodním firemním setupům a jak fungují finanční trhy v praxi.
- Zajímavé prostředí: Budeš součástí nových i stávajících dealů a získáš přístup k výjimečným zkušenostem foundera v oblasti podnikání, mezinárodních investic, psychologie a technologií. Budete v denním kontaktu, takže pokud budeš šikovný/á, můžeš se od něj hodně naučit. Hedge fond business foundera vykazuje EBITDA v řádu jednotek milionů USD a roční růst skupiny už 3. rok po sobě přesahuje 100 % meziročně.
Místo / forma
- Praha, full-time, partially remote
- IČO, pracovní smlouva možná po zapracování, 3 až 6 měsíců po nástupu.
- Tato pozice je šance být součástí něčeho jedinečného a pracovat pro člověka, který si váží kvalitní práce a loajality. Pokud jsi inteligentní, máš zdravý selský rozum, jsi technologicky zdatný/á a exceluješ v organizačních dovednostech, tento jedinečný job je určen právě pro tebe.
Jak se přihlásit?
Pokud tě tato role zaujala a cítíš, že jsi ideální kandidát/kandidátka, odpověz na inzerát a připoj CV a cokoliv, co to prokáže.
Těšíme se na tvou odpověď!