Pravá ruka zkušeného foundera (Personal Asistent/ka)

Nabízím práci
Jméno/Firma
Sleepy Bird s.r.o.
Pracoviště
Na Císařce 3223/20, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Profese
Administrativa
Požadované jazyky
Čeština
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
21. 10. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Slova šéfa...

"Jsem teď sám sobě největší brzdou. Místo toho, abych se věnoval rozvoji businessu a investicím, zabírá mi většinu produktivního času operativa, a já hledám člověka, který mě jí úspěšně zbaví.

Tvůj (možná už příští) šéf je tak trochu geek, trochu vizionář. V minulosti vybudoval velmi úspěšný startup www.safetica.com a aktuálně se primárně věnuje vedení hedge fondu, investování do startupů a na kapitálových trzích. Rozhovor s ním v DVTV si můžeš prohlédnout zde: https://www.dvtv.cz/player/resime-ochranu-citlivych-dat-ted-jsme-v-sedmdesati-zemich-tetris-me-fascinuje-je-to-logicka-hra-rika-jakub-mahdal?type=VIDEO

Tvůj hlavní úkol bude šetřit jeho čas. Budeš jeho osobní asistentkou/asistentem, která/ý mu kompletně odlehčí od veškeré osobní agendy v koordinaci s jeho executive asistentkou. Vydeleguje na tebe většinu osobních oblastí života, což zahrnuje řízení osobního časového rozvrhu, concierge služby, plánování a koordinaci osobních schůzek, řešení všech běžných záležitostí, jako je správa bytu, jednání s úřady, cestování na klíč, správa vozového parku, stěhování a mnoho dalšího.

Co budeš konkrétně dělat?

Správa kalendáře a času:

  • Plná zodpovědnost za osobní kalendář a koordinaci schůzek
  • Zajištění smooth realizace všech naplánovaných aktivit bez prodlev a komplikací
  • Organizace času a zajištění efektivní rovnováhy mezi pracovním a osobním životem
  • Správa emailové komunikace dle potřeby

Správa vozového parku:

  • Kompletní péče o vozidla – tankování, mytí, STK, přezutí pneumatik, správa pojištění, řešení pokut, technické prohlídky, koordinace servisů

Správa bytu a domácnosti:

  • Kompletní správa bytu – koordinace úklidu, údržby, oprav
  • Jednání s dodavateli služeb, správci nemovitostí
  • Zajištění bezproblémového chodu domácnosti

Osobní záležitosti:

  • Nákupy zboží dle zadání včetně případných vratek
  • Čistírna, barber, restaurace
  • Příprava outfitů a stylingu
  • Návrhy míst k návštěvě, zajímavých zážitků včetně jejich kompletního bookingu
  • Zařizování dárků

Zdraví a wellness:

  • Zodpovědnost za longevity protocol – správa suplementů, koordinace s lékaři a health specialisty, sledování a objednávání všech potřebných přípravků

Travel management:

  • Precizní high-level travel management – kompletní itineráře cest od A do Z
  • Zajištění letenek, ubytování, transferů, restaurací, veškerých detailů
  • Rezervace hotelů a koordinace všech aspektů pobytu
  • Koordinace služebních i soukromých cest s mezinárodními partnery a dodavateli

Komunikace a koordinace:

  • Komunikace s externími subjekty – dodavatelé služeb, specialisté, úřady a další subjekty v osobní sféře
  • Koordinace osobních projektů od začátku do konce

Další úkoly:

  • Rešerše a dohledávání informací dle zadání od executive asistentky
  • Řešení běžných i neočekávaných situací vyžadujících flexibilitu

Co můžeš čekat?

  • Náročnou práci vyžadující maximální flexibilitu – Founder má vysoké nároky na kvalitu a rychlost plnění úkolů. Očekává proaktivitu a schopnost anticipovat jeho potřeby.
  • Nutnost přizpůsobení se jeho tempu a stylu práce – Každý den může být jiný, musíš být připraven/a na změny plánů a nečekané situace.
  • Úzkou spolupráci s executive asistentkou – Ta ti bude přidělovat úkoly a koordinovat tvou práci.
  • Rozmanitost úkolů – Žádný den nebude stejný; často budeš řešit věci, které vyžadují kreativní přístup.
  • Práci vyžadující vysokou míru odpovědnosti – Budeš spravovat důležité aspekty founderova života.
  • Projektový přístup k úkolům – Tvé úkoly často nebudou spočívat pouze ve zvládnutí jedné věci; často budou obsahovat navazující kroky, takže bude na tobě, jak si je rozvrhneš, abys celý projekt včas a správně vyřešil/a.

Co dělat nebudeš?

  • Rigidní práci v open office kanceláři
  • Rutinní kancelářské úkoly s jasným postupem – každý případ je obvykle úplně jiný a vyžaduje nový přístup
  • Business projektový management (to má na starosti executive asistentka)

Co bychom chtěli od tebe?

  • Schopnost rychle se učit – Očekáváme chytrou osobu, která dokáže efektivně myslet a řešit problémy.
  • Efektivní využívání AI nástrojů – Musíš umět využívat AI (ChatGPT, Claude, další nástroje) k zefektivnění své práce, automatizaci úkolů a zlepšení výstupů tam, kde je to vhodné.
  • Zkušenosti – Předchozí zkušenosti s prací personal/executive assistant je podmínkou.
  • Chuť pracovat a psychická odolnost – Náplň práce bude náročná, proto hledáme odolnou osobnost, člověka, který se nevzdává, když vidí výzvu a akceptuje upřímný feedback v rámci "no bullshit" kultury.
  • Cit pro detail a schopnost dotahovat věci do konce – Žádný detail nesmí uniknout pozornosti.
  • Adaptabilita – Věci se mění každý den. Postavíme před tebe nevšední úkol či celý projekt a ty si musíš samostatně najít cestu k jeho řešení.
  • Loajalita – Zaměření na dlouhodobé cíle, stejně jako founder. Pokud si budете rozumět, můžeš po jeho boku růst klidně mnoho let.
  • Samostatnost – Hledáme někoho, kdo si převezme kompletní agendu a zařídí vše potřebné. Rozhodně od foundera neočekávej micromanagement.
  • Angličtina aspoň na úrovni C1 – S founderem se budete bavit česky, ale s většinou dodavatelů pouze anglicky (slovem i písmem) – nutné pro koordinaci s mezinárodními partnery a specialisty.
  • Aktivní řidič/ka (skupina B) – Zařizování často vyžaduje cestování v rámci Prahy i mimo ni.
  • Technologická zdatnost – Umíš efektivně používat moderní nástroje a aplikace pro organizaci práce a řešit problémy za pomocí nejnovějších nástrojů.

Výhodou:

  • Zkušenosti s high-level travel managementem
  • Zkušenosti z oblasti aviation nebo luxusních služeb

Co nabízíme?

  • Výjimečné ohodnocení: S ohledem na český trh nabízíme mimořádnou finanční odměnu (FTE na IČO), která odpovídá tvým zkušenostem a schopnostem.
  • No bullshit, otevřený a opravdu férový přístup
  • Možnosti růstu a rozvoje: Budeš součástí prostředí úspěšného podnikatele a investora. Přičichneš k deal-makingu, zažiješ, jak se investuje do startupů, mezinárodním firemním setupům a jak fungují finanční trhy v praxi.
  • Zajímavé prostředí: Budeš součástí nových i stávajících dealů a získáš přístup k výjimečným zkušenostem foundera v oblasti podnikání, mezinárodních investic, psychologie a technologií. Budete v denním kontaktu, takže pokud budeš šikovný/á, můžeš se od něj hodně naučit. Hedge fond business foundera vykazuje EBITDA v řádu jednotek milionů USD a roční růst skupiny už 3. rok po sobě přesahuje 100 % meziročně.

Místo / forma

  • Praha, full-time, partially remote
  • IČO, pracovní smlouva možná po zapracování, 3 až 6 měsíců po nástupu.
  • Tato pozice je šance být součástí něčeho jedinečného a pracovat pro člověka, který si váží kvalitní práce a loajality. Pokud jsi inteligentní, máš zdravý selský rozum, jsi technologicky zdatný/á a exceluješ v organizačních dovednostech, tento jedinečný job je určen právě pro tebe.

Jak se přihlásit?
Pokud tě tato role zaujala a cítíš, že jsi ideální kandidát/kandidátka, odpověz na inzerát a připoj CV a cokoliv, co to prokáže.

Těšíme se na tvou odpověď!