LPP hledá FINANČNÍHO CONTROLLERA
O pozici
Pracovní nabídka
Do naší technologické společnosti LPP hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Finančního controllera. Potřebujeme rozšířit náš finanční tým o nadšence do čísel, účetnictví a excelu. Nehledáme dokonalého profíka, stačí, pokud máte praxi v oblasti aspoň 1-2 roky. Důležitější pro nás je logické myšlení v souvislostech, zápal pro práci a chuť učit se. Bez čeho to u nás nepůjde je chápání účetních principů a souvislostí, kontingenční tabulky, smyslu pro detail a dotahování úkolů do konce. Vše ostatní Vás naučíme. Pokud hledáte místo, kde se nebudete ztrácet v korporátní struktuře, ale naopak porostete s firmou, jsme to my.
Co vás u nás postupně čeká
- Samostatná příprava finančních analýz jednotlivých částí společnosti (např. oddělení, projektů, zakázek, nákladových středisek) dle pravidelných i ad hoc požadavků.
- Spolupráce na tvorbě kalkulací a jejich aktualizace (materiál, mzdy, režie apod.).
- Zodpovědnost za přípravu vybraných pravidelných reportů (např. nákladové reporty, výrobní analýzy, vývoj tržeb) a podpora seniorního controllera u komplexnějších výstupů.
- Sestavování rozpočtu – sběr dat, kontrola vstupních hodnot, tvorba přehledů.
- Tvorba forecastingu a predikcí – vyhodnocování historických trendů, sledování vývoje klíčových ukazatelů.
- Analýza odchylek mezi plánem a skutečností, včetně základní interpretace a návrhu možných vysvětlení.
- Zodpovědnost za správnost alokace nákladů na nákladová střediska a zakázky – kontrola zaúčtování, komunikace s účetním oddělením.
- Podpora optimalizace interních procesů – návrhy a tvorba nástrojů v Excelu (případně PowerQuery / PowerBi) pro zefektivnění opakovaných úkonů.
- Úzká spolupráce s ostatními odděleními – zejména nákupem, výrobou a účetnictvím – pro sběr a ověřování dat, předávání výsledků a řešení nesrovnalostí.
- Podpora při měsíčních a ročních závěrkách, účast na inventurách a zajištění správnosti finančních podkladů.
- Postupné přebírání odpovědnosti za svěřené oblasti controllingu – v návaznosti na zkušenosti a rozvoj.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
- Výbornou znalost MS Excel
- Znalost AJ na úrovni alespoň B1
- Orientaci v podnikové ekonomice a základech účetnictví
- Zkušenosti na obdobné pozici minimálně 1 rok
- Znalost PowerBi/PowerQuery výhodou
Jak si Vás představujeme
- Jste samostatný/á
- K zadaným úkolům přistupujete zodpovědně
- Máte chuť se učit a vzdělávat
- Baví Vás dávat smysl spleti čísel
- Jste detailist(k)a ;-)
- Přemýšlíte analyticky a v širších souvislostech
Co vám můžeme nabídnout
- Stabilní zázemí české firmy v rychle rostoucím a perspektivním oboru.
- Hlavní pracovní poměr s místem výkonu práce Praha - Palmovka.
- Možnost profesního a znalostního růstu.
- Přátelský kolektiv s nadšením pro kvalitně odvedenou práci.
- Zajímavý balíček benefitů.