Koordinátor servisu & obchodu

Nabízím práci
Jméno/Firma
O.K. solution, s.r.o.
Pracoviště
Jihlava
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Strojírenství
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
22. 10. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Jste komunikativní, organizovaný člověk, kterému nedělá problém jednat s odborníky napříč obory, ať už v angličtině, nebo češtině? Je vaší předností analytické uvažování a nezaleknete se technického produktu?

Na pozici Servisního koordinátora hledáme systematického člověka, který dokáže efektivně řídit průběh servisních zakázek – od přijetí požadavku až po finální zpětnou vazbu od zákazníka. Vzhledem k povaze práce vás čeká kombinace kancelářské práce s občasnými výjezdy. Očekáváme tedy aktivní kolegy, kteří se nebojí operativně řešit problémy a komunikovat se zákazníky i servisními techniky s přirozenou péčí.

Očekáváme, že budete se zákazníkem komunikovat o průběhu zakázky a zajistíte její úspěšné dokončení. O strategický obchod se starají Vaši kolegové, budete jim však velkou oporou, nakolik množství objednávek přichází proaktivně ze strany zákazníků emailovou cestou a Vaším úkolem bude je včasně a kvalitně odbavovat.

Co Vám výrazně usnadní start na této pozici?

  • Analytické myšlení a předvídavost
  • Organizační schopnosti – koordinace techniků a servisních zásahů
  • Zodpovědnost – tvorba a zasílání cenových nabídek zákazníkovi
  • Výborné komunikační schopnosti – interakce se zákazníky, techniky i zahraničními dodavateli
  • Odolnost vůči stresu - občasné urgentní požadavky ze stran zákazníků Vás nesmí rozhodit
  • Samostatnost – schopnost dělat rozhodnutí bez neustálé konzultace s nadřízenými
  • Časová flexibilita – ochota v případě potřeby zůstat déle
  • Znalost AJ na úrovni B2 – nutná pro komunikaci s výrobními závody v zahraničí (Itálie, Finsko)
  • Práce v MS Office a interním systému – zadávání a vyhodnocování servisních zakázek
  • Řidičský průkaz sk. B – občasné výjezdy ke klientům
  • Základní technické uvažování

Co nabízíme na pozici?

  • Mzdu 40.000 Kč - 70.000 Kč - podle zkušeností
  • Služební automobil – v počátku pro pracovní účely, po zaučení i k soukromému využití
  • Notebook, telefon
  • Interní i zahraniční školení
  • Možnost profesního růstu - začít jako koordinátor a postupně se vypracovat do různých technických či obchodních rolí
  • Obědy a občerstvení na pracovišti
  • Firemní akce, teambuildingy, večírky

Role je vhodná i pro vysokoškolské studenty a nadané juniory, kteří mají chuť proniknout do oblasti servisu a obchodního jednání, láká je technické, mezinárodní prostředí.