Head of Controlling

Nabízím práci
Jméno/Firma
SANBORN s.r.o.
Pracoviště
Třebíčská 1507/87, Velké Meziříčí
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Finance a ekonomika
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
22. 10. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Jsme SANBORN, rostoucí strojírenská společnost, která se opírá o tradici, poctivost a technickou kvalitu. Naše výrobní závody ve Velkém Meziříčí, Brně, Znojmě se rychle rozvíjejí a s tím roste i objem finančních a provozních dat. Číslům rozumíme, ale tím, že dnes máme tři pobočky, přibývá práce s jejich propojováním, konsolidací a přípravou podkladů. Proto otevíráme novou klíčovou pozici Head of Controlling, která nám pomůže posunout controlling a finanční řízení o výrazný krok dál.
 
JAKÉ ZNALOSTI A ZKUŠENOSTI OCENÍME:

  • Absolventa VŠ ekonomického směru se zkušeností z praxe (min. 5 let), nehledáme juniora.
  • Člověka s výbornou znalostí angličtiny, denní práce s daty a komunikace vyžaduje jazykovou jistotu.
  • Odborníka, který má excel v malíku, kontingenční tabulky, pokročilé funkce, práce s velkým objemem dat, vizualizace do přehledných grafů.
  • Analytika s pevnými znalostmi účetnictví, schopného dívat se na čísla komplexně a chápat souvislosti.
  • Ideálně kandidáta, který už má zkušenosti s controllingem, reportingem a zpracováváním analýz ve velké firmě (zahraniční firmy velkou výhodou), Osobnost, která chce být partnerem managementu, přichází s vlastními návrhy a má chuť se učit a posouvat spolu s firmou.
  • Lokalita: Bylo by super, kdybychom byli od sebe v rozumné dojezdové vzdálenosti. (kancelář Velké Meziříčí či Brno).

NA ČEM U NÁS BUDETE PRACOVAT:

  • Komplexní vedení controllingu skupiny SANBORN (vytváření BI reportů a dalších pravidelných reportů, spolupráce při finanční konsolidaci poboček)
  • Vyhodnocování dat z CRM a MES, potřebujeme profíka, který výsledky přetaví do čitelných uživatelských výstupů pro management.
  • Analýza významných nákladových položek, ať už jde o mzdové náklady, materiál, energie nebo efektivitu výroby.
  • Tvorba finančních plánů a forecastů, budete je připravovat precizně a srozumitelně, aby dávaly jasný obraz o vývoji firmy.
  • Ad-hoc analýzy pro vedení a banky, čekají nás další akvizice, které budou vyžadovat kvalitní podklady a detailní finanční rozbory.
  • Úzká spolupráce s vedením a jednotlivými odděleními, budete pracovat v tandemu s CFO a budete mít přístup k strategickým datům a rozhodnutím ve firmě, společně
  • Občasné cestování po našich pobočkách (v rámci ČR i zahraničí).

CO VÁS U NÁS POTĚŠÍ:

  • Klíčová role v rozvoji controllingových a analytických procesů ve firmě, která roste a investuje.
  • Možnost pracovat přímo i s vedením firmy a ovlivňovat zásadní rozhodnutí. Budete “pravou rukou” CFO a dále budete i úzce spolupracovat se zástupcem vlastníka.
  • Stabilní prostředí strojírenské společnosti s dlouhodobou vizí.
  • Flexibilita, můžete pracovat z Velkého Meziříčí, z Brna, občasně i z domu.
  • Odpovídající finanční ohodnocení, kdy velmi záleží na zkušenostech kandidáta.
  • Velké možnosti profesního růstu i v rámci skupiny Oriens.
  • Nástup ideálně 1. 1. 2026, případně v Q1 2026.