Úředník - samostatný odborný referent odboru správy a údržby majetku a investičního - investiční technik

Nabízím práci
Jméno/Firma
Městský úřad Ivančice
Pracoviště
Ivančice
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
22. 10. 2025

O pozici

- s výkonem práce v Ivančicích na dobu neurčitou

- pracovní úvazek: 1

Předpoklady:

§ 4 zákona č. 312/2002 Sb. o úřednících územní samosprávných celků v platném znění - Úředníkem se může stát fyzická osoba:

  • dosáhla věku 18 let

  • je plně svéprávná

  • je bezúhonná

  • ovládá český jazyk

  • splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem

Požadavky:

dosažené vzdělání

  • vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu, případně

  • středoškolské vzdělání (podmínkou stavební obor + 5 let praxe ve stavebnictví)

studijní obor

  • technický nebo stavební výhodou

znalosti oboru

  • vítány

další požadované dovednosti

  • výborná uživatelská znalost MS Office

  • ochota se dále vzdělávat, schopnost aplikace získaných vědomostí

  • analytické myšlení

  • schopnost týmové spolupráce, adaptabilita

  • komunikační dovednosti

  • samostatnost, zodpovědnost, iniciativa

  • pečlivost, přesnost

  • schopnost nárazově absorbovat velké množství informací

  • odolnost vůči zátěži

  • aktivní řidič

Písemnou přihlášku s požadovanými doklady mohou zájemci zasílat nejpozději do 31.10.2025.

Přihlášku podejte prostřednictvím podatelny nebo zašlete na adresu: sekretariát vedoucí úřadu MěÚ Ivančice, Palackého náměstí 196/6, 664 91 Ivančice. Zásilku označte heslem „NEOTVÍRAT - výběrové řízení INVT“.

Všechny požadavky a předpoklady uchazeče musí být splněny do termínu podání přihlášky do výběrového řízení. 

Kontaktní pracovník:  Hana Kozáková, personalistka MěÚ Ivančice, telefon 546419442

Platové podmínky: se řídí zákoníkem práce, v platném znění, a nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, platová třída 11

Termín nástupu: 01.12.2025, případně dohodou

Náležitosti přihlášky jsou: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, druh a číslo dokladu prokazující totožnost a státní občanství, datum a podpis. Uvítáme telefonní spojení, popř. e-mailovou adresu.

K přihlášce připojte:

  • strukturovaný životopis

  • originál ověřené kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (doklad lze při podání přihlášky připojit v prosté kopii)

  • originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením

Charakteristika pracovního místa:

  • zajišťuje přípravu investičních akcí města - zajištění PD, vyjádření k PD, zajištění územního a stavebního povolení, zajištění realizace staveb a následné kolaudace

  • zajišťuje realizaci investičních akcí včetně dozorování průběhu realizace investic, výběr a koordinaci dodavatelů a jiných účastníků stavby, přebírání prací, přípravu, uzavírání a provádění změn smluv, zpracovávání zápisů a protokolů o předání staveb, odstraňování nedostatků v průběhu jejich technické realizace

  • zajišťuje výběrové řízení na dodavatele PD

  • zajišťuje dodávky materiálu, surovin, strojů a zboží pro organizaci

  • provádí kontrolu plnění dodavatelských smluv na investiční akce města

  • zajišťuje přípravu podkladů pro zadávání veřejných zakázek a jejich kontrolu vč. přípravy příslušných smluv, jejich uzavření a provádění změn

Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o obsazované pracovní místo.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.