Auditor/Auditorka Národního plánu obnovy
O pozici
Základní informace o služebním místě
číslo funkčního místa: 3707
doba úvazku: doba určitá do 31.12.2026
místo výkonu: Praha - Voctářova
platová třída: 14.
předpokládaný nástup: prosinec 2025 až leden 2026
obor služby: 3. Audit
termín pro podávání přihlášek: od 16. října 2025 do 30. října 2025
Charakteristika vykonávaných činností
spolupráce na nastavení metodických postupů pro výkon auditů systému a testování věcné správnosti vykázaných milníků a cílů v rámci implementace NPO se zohledněním mezinárodně uznávaných auditorských standardů;
z pozice člena auditorského týmu anebo vedoucího auditorského týmu soustavné vykonávání auditů systému u koordinátora NPO, vlastníků komponent, resp. realizátorů reforem, a testování správnosti vykazovaných cílů a milníků NPO deklarovaných v žádostech o platbu do EK;
provádění včasného, správného a úplného zadání dat o provedených auditech do informačního systému pro auditní činnost;
práce s IS v souladu s vnitřními předpisy MF;
analýza návrhů předpisů v rámci legislativního procesu, návrhů dalších dokumentů NPO a zpracovávání k nim odborných stanovisek;
komunikace s koordinátorem NPO, vlastníky komponent a ostatními zapojenými subjekty do ochrany finančních zájmů EU;
v souvislosti s předkládáním žádostí o platbu do EK zpracovávání shrnutí provedených auditů, včetně zjištěných nedostatků a veškerých přijatých opatření k nápravě;
zpracovávání a aktualizace auditní strategie a monitorování jejího naplňování, včetně střednědobého plánu auditů a následného ověřování jeho plnění;
provádění analýzy rizik a vyhodnocování mapy rizik včetně stupňů jejich významnosti;
poskytování konzultační a lektorské činnosti;
účast na jednáních s EK, zahraničními orgány a organizacemi při projednávání metodických otázek finanční kontroly a auditu v oblasti hospodaření s finančními prostředky pomoci EU, účast na auditních misí EK a EÚD.
Nabízíme
25 dní dovolené,
5 dní indispozičního volna (sick days),
5 dní studijního volna ročně,
pružná pracovní doba,
možnost práce z domova v režimu týden z domova a týden z kanceláře,
zvýhodněné tarify mobilního operátora pro zaměstnance a jejich rodinné příslušníky,
možnost individuálního čerpání prostředků FKSP a využití MultiSport karty,
adaptační proces pro nové zaměstnance,
odborná knihovna a knihovna beletrie v budově ministerstva,
možnost umístění dětí zaměstnanců ministerstva do dětské skupiny Korunka,
stravenkový paušál.
Požadavky
Zákonem stanovené požadavky:
je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru;
dosáhl věku 18 let;
je plně svéprávný;
je bezúhonný;
dosáhl vzdělání stanoveného zákonem pro toto služební místo, tj. vysokoškolského magisterského vzdělání;
má znalost cizího jazyka (bez certifikátu) - anglického jazyka odpovídající alespoň 2. úrovni (stupni) cizího jazyka;
má potřebnou zdravotní způsobilost.
Doručování přihlášky
Do výběrového řízení se lze přihlásit tištěnou podobou nebo elektronicky.
Součástí obálky/elektronického podání musí být:
Žádost o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo
Strukturovaný profesní životopis
Motivační dopis
Žádost v tištěné podobě: prostřednictvím provozovatele poštovních služeb/osobně na podatelnu na adresu: Ministerstvo financí, Letenská 15, 118 10 Praha.
Žádost v elektronické podobě: prostřednictvím e-mailu na adresu podatelna@mfcr.cz, nebo datové schránky (ID datové schránky služebního úřadu: xzeaauv).
Elektronické podání/obálka obsahující žádost včetně příloh musí být označena slovy: „Výběrové řízení na služební místo FM 3707“
Kontakty
Bližší informace k procesu výběrového řízení poskytne: Ing. Klára Kuřeová, +420 257 042 205, Klara.Kureova@mfcr.cz