Finanční asistent/ka

Nabízím práci
Jméno/Firma
RSJ, a.s.
Pracoviště
Praha
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
27. 10. 2025

O pozici

Do našeho teamu v RSJ Services hledáme kolegyni/kolegu, která/ý bude mít na starosti administrativní podporou našeho týmu v oblasti property managementu.

Co bude náplní Vaší práce?

  • zpracování přijatých a vydaných faktur

  • příprava podkladů pro fakturaci

  • příprava podkladů pro OPEX, CAPEX a MAREX

  • indexace nájemného

  • sledování a urgence plateb nájemců

  • příprava a vyúčtování nájemného

  • vyúčtování servisních poplatků

  • evidence a správa depozit / bankovních garancí

  • evidence a správa pojištění

  • příprava měsíčního reportingu

Jak si představujeme ideální/ho kandidátku/ta?

  • SŠ/VŠ vzdělání ideálně ekonomického zaměření

  • V případě SŠ vzdělání alespoň 2 roky praxe na obdobné pozici, při VŠ vzdělání se rádi setkáme s kandidáty s praxí pouze během studia na VŠU budoucí kolegyně/ kolegy očekáváme nadstandardní znalost MS Excel, proaktivní a zodpovědný přístup.

  • Výborné komunikační dovednosti v českém a anglickém jazyce

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Zázemí silné investiční společnosti a plochou organizační strukturu společnosti, kde se všichni pravidelně potkáváme.

  • Profesní rozvoj v oblasti odborného vzdělávání a jazykových kurzů.

  • Širokou škálu benefitů, které si můžete ušít na míru (samozřejmostí jsou stravenky, 5 týdnů dovolené, MultiSport karta, příspěvek na DIP a další), které si můžete upravit podle sebe, budget na benefity od 3 000 Kč/měsíc.

  • 5 týdnů dovolené.

  • Moderní kanceláře v centru Prahy ve Florentinu v blízkosti metra B a C, tramvaje i vlakového nádraží, se spoustou restaurací a sportovišť v okolí.

  • Občerstvení na pracovišti.

Pokud hledáte rozmanitou práci ve firmě s otevřenou firemní kulturou a máte chuť se rozvíjet, pošlete nám svůj životopis a motivační dopis na HR@rsj.com.