Finanční asistent/ka
O pozici
Do našeho teamu v RSJ Services hledáme kolegyni/kolegu, která/ý bude mít na starosti administrativní podporou našeho týmu v oblasti property managementu.
Co bude náplní Vaší práce?
zpracování přijatých a vydaných faktur
příprava podkladů pro fakturaci
příprava podkladů pro OPEX, CAPEX a MAREX
indexace nájemného
sledování a urgence plateb nájemců
příprava a vyúčtování nájemného
vyúčtování servisních poplatků
evidence a správa depozit / bankovních garancí
evidence a správa pojištění
příprava měsíčního reportingu
Jak si představujeme ideální/ho kandidátku/ta?
SŠ/VŠ vzdělání ideálně ekonomického zaměření
V případě SŠ vzdělání alespoň 2 roky praxe na obdobné pozici, při VŠ vzdělání se rádi setkáme s kandidáty s praxí pouze během studia na VŠU budoucí kolegyně/ kolegy očekáváme nadstandardní znalost MS Excel, proaktivní a zodpovědný přístup.
Výborné komunikační dovednosti v českém a anglickém jazyce
Co Vám můžeme nabídnout?
Zázemí silné investiční společnosti a plochou organizační strukturu společnosti, kde se všichni pravidelně potkáváme.
Profesní rozvoj v oblasti odborného vzdělávání a jazykových kurzů.
Širokou škálu benefitů, které si můžete ušít na míru (samozřejmostí jsou stravenky, 5 týdnů dovolené, MultiSport karta, příspěvek na DIP a další), které si můžete upravit podle sebe, budget na benefity od 3 000 Kč/měsíc.
5 týdnů dovolené.
Moderní kanceláře v centru Prahy ve Florentinu v blízkosti metra B a C, tramvaje i vlakového nádraží, se spoustou restaurací a sportovišť v okolí.
Občerstvení na pracovišti.
Pokud hledáte rozmanitou práci ve firmě s otevřenou firemní kulturou a máte chuť se rozvíjet, pošlete nám svůj životopis a motivační dopis na HR@rsj.com.