Asistent/ka koordinátora pro nábor zaměstnanců ( DPP NEBO ŽL)
O pozici
Hledáme pomocného koordinátora/ku na výpomoc s organizací pracovních pohovorů v okrese Uherského hradiště,
Jsme personální agentura a hledáme spolehlivého a aktivního pomocného koordinátora na zajištění nárazových pracovních pohovorů. Tato pozice je ideální pro někoho, kdo má rád flexibilitu a je ochoten cestovat.
Co bude Vaší náplní práce?
Organizace a doprovod uchazečů na pracovní pohovory u našich klientů (např. v Brně nebo okr. Pelhřimov ).
Komunikace s uchazeči a zaměstnanci
Administrativní podpora, jako je podpis smluv.
Příležitostné zajištění ubytování pro nové zaměstnance.
Pohovory se konají obvykle v dopoledních hodinách, přibližně 1-2krát týdně.
Co požadujeme?
Komunikativnost
Aktivní řidičský průkaz sk. B a ochota cestovat.(služební vůz)
Spolehlivost a flexibilita.
Příjemné a profesionální vystupování.
Zkušenosti s obdobnou pozicí výhodou
Tato pozice je skvělou příležitostí pro ty, kteří hledají přivýdělek, například pro studenty, aktivní seniory nebo osoby na volné noze.
Nabízíme spolupráci na Dohodu o provedení práce (DPP) nebo na živnostenský list (ŽL).
Zaujala Vás tato nabídka? Pošlete nám prosím své CV na e-mail: koordinator@markmont.eu