Customer and Sales Support Coordinator

Nabízím práci
Jméno/Firma
Menkyna & Partners Management Consulting, s.r.o.
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Administrativa
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
27. 10. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

MenkynaPartners Management Consulting je renomovaná poradenská společnost s dlouholetými zkušenostmi v oblasti vyhledávání manažerů, specialistů a napříč technickými i netechnickými obory. Jsme hrdí na to, že spolupracujeme s firmami, které udávají směr ve svém odvětví.

Jedním z našich dlouhodobých klientů je společnost Layher – světový lídr v oblasti modulárních lešenářských systémů, proslulý svou špičkovou kvalitou, inovacemi a technickou podporou. Společnost Layher působí ve více než 40 zemích světa, včetně Německa, Francie, Velké Británie, Spojených států, Česka a Slovenska. Její produkty nacházejí uplatnění ve stavebnictví, průmyslu i při realizaci významných kulturních a sportovních akcí.

Aktuálně pro společnost Layher obsazujeme klíčovou podpůrnou pozici v obchodním týmu. Hledáme pečlivého a proaktivního kolegu, který má smysl pro detail, rozumí obchodním procesům a chce se podílet na zajištění plynulého chodu zákaznického servisu a obchodní administrativy pro prémiovou značku na českém trhu.

Náplň práce

Zákaznická a obchodní agenda:

  • Přijímání a administrativní zpracování zákaznických objednávek v interním systému BYZNYS (CZ systém).
  • Pravidelná komunikace se zákazníky – potvrzování objednávek, sledování stavu dodávek, řešení reklamací.
  • Příprava a úprava jednoduchých cenových nabídek dle specifikace zákazníků.
  • Odpovědnost za správnost údajů a termínů v objednávkách.
  • Koordinace s interními odděleními (sklad, logistika, fakturace) s cílem zajistit včasné dodání.
  • Sledování a „vymáhání“ pohledávek po splatnosti ve spolupráci s finančním oddělením.

Administrativní a podpůrná činnost:

  • Evidence objednávek, dodacích listů a reklamací.
  • Reporting o stavu objednávek a tržeb dle pokynů obchodního ředitele.
  • Zajištění toku informací mezi zákazníkem a interním týmem.
  • Spolupráce s obchodními zástupci a podpora jejich administrativní agendy.

Požadavky na kandidáta

Odborné kompetence (hard skills):

  • Minimálně 1–2 roky zkušeností v oblasti sales supportu nebo zákaznické podpory.
  • Zkušenost s administrací objednávek nebo zákaznickým servisem výhodou.
  • Základní znalost obchodních procesů (cenové nabídky, objednávky, dodávky, reklamace).
  • Pokročilá znalost MS Excel a MS Office.
  • Komunikativní znalost češtiny/slovenštiny, výhodou angličtina.

Osobnostní předpoklady:

  • Zodpovědnost, důslednost a přesnost při práci s daty.
  • Dobré komunikační schopnosti, orientace na zákazníka.
  • Proaktivní přístup, schopnost zvládat více úkolů současně.
  • Ochota učit se a postupně přebírat větší míru obchodní odpovědnosti.
  • Týmový hráč se zdravou dávkou samostatnosti.

Benefity

  • Pracovní podmínky v souladu s evropskými standardy.
  • Možnost odborného a profesního růstu.
  • Dlouhodobé a stabilní pracovní uplatnění.
  • Možnost home office.
  • Po zkušební době příspěvek na doplňkové penzijní spoření (3. pilíř).
  • Mzda se bude odvíjet od seniority kandidáta a bude předmětem partnerské diskuse.