Asistent/ka
O pozici
Pracovní nabídka
Do naší autopůjčovny CAR4WAY a.s. hledáme posilu na administrativní a zákaznickou pozici. Hledáme někoho spolehlivého, komunikativního a motivovaného, kdo má chuť být součástí našeho menšího, přátelského týmu a podílet se na bezproblémovém chodu pobočky.
Co vás u nás čeká:
• správa klientských databází a práce s CRM systémem
• komunikace se zákazníky – telefonicky i osobně
• péče o stávající klienty a získávání zpětné vazby
• příprava nabídek a kalkulací pro zákazníky
• oslovování nových klientů a podpora obchodních aktivit
• běžná administrativní agenda a spolupráce s marketingovým týmem
Co od vás očekáváme:
• ukončené středoškolské vzdělání
• výborné komunikační schopnosti a profesionální vystupování
• samostatnost, pečlivost a spolehlivost
• uživatelskou znalost práce na PC (MS Office, e-mail)
• řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič
• znalost angličtiny výhodou
Co nabízíme:
• stabilní zaměstnání v příjemném a přátelském kolektivu
• možnost profesního růstu a rozvoje
• přátelskou firemní kulturu a férový přístup
• širokou škálu benefitů - 5 dní placeného volna navíc, MultiSport kartu, slevy na firemní produkty a jiné