Asistent/ka marketingu a úseku regionálního ředitele (m/ž)

Nabízím práci
Jméno/Firma
STRABAG a.s.
Pracoviště
Kačírkova 982/4, Praha
Úvazek
Plný, Zkrácený
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Němčina, Čeština
Profese
Auto - moto
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
28. 10. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Co vás čeká

Administrativní a kreativní činnost:

  • Příprava marketingových podkladů
  • Administrativa spojená s úsekem regionálního ředitele
  • Administrativní podpora projekčního oddělení
  • Aktivní evidence úkolů a hlídání termínů, administrace podkladů pro jejich splnění
  • Příprava a evidence objednávek a faktur daného segmentu
  • Administrativní spolupráce na přípravě smluv a zajištění připomínek smluv
  • Přijímání návštěv a péče o ně
  • Organizace a příprava schůzek
  • Spolupráce a tvorba marketingových materiálů, aktivní účast na sociálních sítích v rámci daného segmentu, tvorba článků, zajištění podkladů pro ně, včetně interní komunikace v rámci koncernu
  • Zajištění občerstvení pro návštěvy a management společnosti
  • Ad hoc úkoly dle aktuálních potřeb

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

  • min. SŠ s maturitou, technického směru výhodou
  • Praxe v marketingu výhodou
  • Zájem o marketing, reklamu a sociální sítě
  • Základní znalost práce v grafických nástrojích
  • Orientace v procesu stavebních projektů (znalost terminologie) velkou výhodou
  • Praxe v administrativě 1-2 roky, zkušenost s přípravou objednávek, smluv
  • Výborné komunikační dovednosti
  • Schopnost efektivně komunikovat s kolegy i externími partnery
  • Schopnost reprezentovat společnost navenek i interně.
  • Precizní písemný projev (korespondence, protokoly, podklady pro jednání).
  • Proaktivní přístup a chuť zařídit věci od začátku do konce
  • Pečlivost, spolehlivost, předvídavost, plánování.
  • Chuť pracovat a dále rozvíjet své znalosti a dovednosti
  • Pozitivní přístup a schopnost flexibilně reagovat na změny, cit pro detail
  • Perfektní znalost češtiny slovem i písmem, angličtina nebo němčina na komunikativní úrovni
  • Reprezentativní vystupování a profesionální chování.
  • Práce na PC - MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
  • ŘP sk. B (aktivně)

Co vám můžeme nabídnout

  • odpovídající mzdové ohodnocení
  • stabilní a perspektivní zaměstnání v nadnárodní společnosti
  • přátelský kolektiv
  • možnost osobního rozvoje a jazykového vzdělávání
  • služební telefon, služební notebook
  • výhodný mobilní tarif i pro rodinné příslušníky
  • příspěvek na stravování - stravenkový paušál
  • MultiSport Karta
  • 5 týdnů dovolené
  • nástup dle dohody, pracoviště Praha