Specialista zákaznické péče (pasivní linka)
O pozici
Pracovní nabídka
Společnost AUTOBOND GROUP a.s. je předním českým multibrandovým specialistou v oblasti servisu a prodeje vozidel působícím na trhu již 19 let. Jsme dynamicky se rozvíjející společnost se sídlem v hlavním městě. Zastupujeme značky Toyota, KIA, Lexus, Suzuki a Hyundai.
Hledáme nového kolegu s dobrými komunikačními schopnostmi, který se stane součástí našeho přátelského týmu zákaznické péče.
Jak vypadá práce specialisty zákaznické péče v AUTOBOND GROUP.
Hlavní pracovní náplní specialisty zákaznické péče je vyřizovaní veškerých příchozích hovorů zákazníků v rámci objednávek na servis vozů.
V rámci příchozích hovorů specialista zjistí důvod a bližší informace k servisu vozu (běžná prohlídka/přezutí pneu aj.) a zapíše/zaplánuje objednávku do interního systému. V případě požadavku zákazníka na zjištění aktuálního stavu již servisovaného vozu, zjistí stav zakázky v interním systému (případně kontaktuje přijímacího technika či mistra dílny) a obeznámí zákazníka s aktuálním stavem zakázky. Dalším typem hovoru může být poptávka náhradních dílů. V tomto případě specialista kontaktuje kolegy ze skladu, u kterých zjistí dostupnost a cenu náhradního dílu a pošle zákazníkovi cenovou nabídku. V této fázi prodej přebírají kolegové ze skladu.
Další součástí práce specialisty je správa chatu na našem webu - vyřizování požadavků zákazníků a přeposílání informací na příslušná oddělení.
Aktivní hovory naši specialisté provádí pouze příležitostně a jedná se především o nabídku služeb našim stávajícím zákazníkům (technická, přezutí pneu aj.)
Velmi rádi uvidíme Váš profesní životopis, pokud splňujete níže uvedené.
- Máte zkušenost na obdobné pracovní pozici min 1 rok.
- Baví Vás komunikace s lidmi v oblasti automobilů.
- Jste spolehliví, důslední a dochvilní.
- Máte výbornou úroveň českého jazyka (komunikace po telefonu i e-mailem).
- Jste aktivní při řešení klientských požadavků a máte příjemné vystupování.
Na co se u nás můžete těšit?
- Mzda: fixní složka mzdy + odměna
- Pracovní doba od pondělí do pátku (8:00-16:30 hod).
- Budete pracovat v profesionálním a přátelském kolektivu stabilní české společnosti.
- Budeme Vás podporovat jak při Vaší adaptaci, tak po celou dobu spolupráce.
- V rámci kariérního růstu Vás budeme pravidelně školit a vzdělávat.
- Samozřejmostí je pro nás poskytnout Vám vybavení potřebné k výkonu práce (telefon, PC/notebook).
- Benefitem pro Vás bude možnost slevy na nákup nebo zapůjčení vozidla.
- Všem zaměstnancům nabízíme MultiSportku.
- Pro Vaše záliby, rodinné radosti a povinnosti Vám dopřejeme 5 týdnů dovolené.
- Vaším benefitem bude mimo jiné příspěvek na stravování a slevy na firemní produkty.
- Můžete se těšit také na pravidelné akce pro zaměstnance, soutěže a ankety na firemním intranetu.
Zaujala Vás naše pracovní nabídka?
Těším se na Váš profesní životopis!