Office Assistant

Nabízím práci
Jméno/Firma
Accolade, s.r.o.
Pracoviště
Sokolovská 394/17, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Základní
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Administrativa
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
4. 11. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Jsme investiční společnost, která investuje do výstavby moderních industriálních parků, které jsou domovem pro světové značky z oblasti e-commerce, automotive a production ???? Skupina Accolade vytváří nové obzory nejen v oblasti Real Estate, ale také v udržitelnosti k životnímu prostředí. ???? Naše portfolio již zahrnuje moderní industriální parky v klíčových oblastech v České republice, Polsku, Německu, Nizozemí, na Slovensku a ve Španělsku. ????

Co bude součástí tvé role?

  • Výpomoc kolegům: Kolegové chodí na recepci s různými dotazy a požadavky, ať už se jedná o rezervaci zasedačky, odeslání pošty nebo objednání občerstvení.
  • Odpovědnost za naše externí návštěvy: První kroky každé návštěvy povedou přímo na recepci, kde budou očekávat tvé milé přijetí, usazení do rezervované místnosti a nabídnutí kávy, čaje či jiného nápoje.
  • Komunikace: V rámci mezinárodní společnosti se potkáš s kolegy ze zahraničí a využiješ znalost angličtiny. Komunikovat budeš telefonicky, e-mailem nebo když se za tebou zastaví osobně na recepci.
  • Spolupráce s dalšími týmy: Pravidelně u nás pořádáme interní i externí eventy v rámci kterých tě zapojíme do organizace.
  • Jinými slovy budeš nepostradatelnou osobou v srdci celé společnosti a zároveň dostaneš volnou ruku při zlepšování procesů souvisejících s chodem recepce a office.

Jaké dovednosti a zkušenosti bys měl/a mít?

  • Výhodou ti budou předchozí zkušenosti s pozicí recepční, asistenta/ky či jiné obdobné pozice z oblasti administrativy.
  • Rád/a komunikuješ s lidmi a tvojí silnou stránkou je organizace.
  • Nebojíš se samostatné a odpovědné práce.
  • Zvládáš komunikovat v angličtině alespoň na úrovni B1.
  • Klient je u tebe na prvním místě a nestandardní situace řešíš s úsměvem.
  • Máš uživatelskou znalost MS Word, MS Excel, MS Outlook.

Co ti můžeme nabídnout?

  • Získáš stabilní práci na dobu neurčitou a zodpovědnost za svou agendu a díky dynamickému prostředí a silnému leadershipu se budeš moci posouvat a rozvíjet profesně i osobně dál.
  • Nabízíme jazykové kurzy a školení na soft skills i hard skills.
  • Pracovat budeš v příjemném kolektivu. Naše firemní kultura je přátelská a od prvního dne si všichni tykáme. V rámci roku pak pořádáme různé firemní akce a teambuildingy, abychom se navzájem lépe poznali.
  • K dispozici budeš mít také 25 dní dovolené a 2 sick days.
  • Pro práci dostaneš také laptop a mobilní telefon s vybraným tarifem.
  • Aby sis mohl/a dojít během dne na oběd, poskytujeme také stravenkovou kartu v hodnotě 120 Kč za každý odpracovaný den.
  • Pokud by ses v rámci pracovního dne chtěl/a odreagovat, dochází k nám masér, nebo si můžeš s kolegy zahrát ping pong nebo stolní fotbal.
  • Pro sportovce pak máme i Multisport kartu.