Pracovník podpory při správě bytu/Pracovník pro správu plateb (Liberec, úvazek 0,5)

Nabízím práci
Jméno/Firma
ROMODROM
Pracoviště
Jeronýmova 232/15, Liberec
Úvazek
Zkrácený
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Zdravotnictví, farmacie
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
4. 11. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

???? Hledá se: Pracovník/pracovnice podpory při správě bytuPracovník/pracovnice pro správu plateb pro projekt Housing First na poloviční úvazek do týmu v Liberci

???? Máte chuť pomáhat lidem, kteří se ocitli v bytové nouzi a hledají nový domov?
???? Zajímá vás práce v projektu Housing First, kde je stabilní bydlení prvním krokem k řešení dalších životních výzev?
???? Chcete chodit do práce, která má smysl a společně posouvat věci k lepšímu?

Pokud byly vaše odpovědi na předchozí otázky kladné, čtěte dál, možná hledáme právě vás.

Co vás u nás čeká?
???? Práce s válečnými uprchlíky z Ukrajiny.
???? Přímá komunikace s klienty a kolegy.
???? Kompletní starost o veškerou potřebnou administrativu související s platbami klientů.
???? Správa příspěvků a doplatků na bydlení, včetně fyzického výběru nájmů a příjmu dalších plateb.
???? Zajišťování odesílání plateb nájemného pronajímatelům a poskytovatelům energií.
???? Zpracovávání vyúčtování za služby, jejich úhrady a vytváření splátkových kalendářů pro naše klienty.
???? Příprava a vydávání potvrzení o úhradě nájmu a podklady pro Úřad práce, které jsou nezbytné pro získání dávek na bydlení.
???? Pravidelné sledování plateb a dluhů, včasné upozorňování na potenciální rizika, která by mohla nastat.
???? Udržování komunikace s majiteli bytů pro zajištění hladkého průběhu plateb.
???? Pomoc klientům získávat praktické znalosti a dovednosti v údržbě, úpravách a vylepšování jejich bydlení, a to hlavně formou praktického nácviku.
???? Diskutování vhodných technických řešení přímo s klienty a pomoc s plánováním postupu prací i rozpočtu.
???? Řešení opotřebení a škod bytu, zajišťování drobné údržby.
???? Smluvní agenda pronajatých bytů – od smluv o správě bytu (včetně dodatků a ukončení) přes nájemní smlouvy (včetně dodatků, písemných výtek a případného ukončení) až po zajištění zákonných revizí (plynoinstalace, elektroinstalace) a pojištění odpovědnosti bytů a nájemců.

Co od vás budeme potřebovat?
✅ Možnost nastoupit ideálně co nejdříve
✅ Organizační a komunikační schopnosti
✅ Technické dovednosti
✅ Empatický přístup ke klientům
✅ Ochotu k dalšímu vzdělávání
✅ Spolehlivost a schopnost efektivní týmové spolupráce

Co je výhodou, ale nikoli podmínkou?
???? Alespoň středoškolské vzdělání
✔️ Praxe v oboru či zkušenost s naší cílovou skupinou
???? Řidičský průkaz sk. B

Co Vám můžeme nabídnout?
???? Smysluplnou a různorodou práci na poloviční úvazek
???? Rozjezd nového projektu
???? Nástupní mzdu 16 500 (možnost navýšení na 17 500 Kč po zkušební době)
???? Možnost home office v pátek odpoledne
???? Individuální rozvržení začátku a konce pracovní doby (po domluvě s vedoucí)
???? Pracovní notebook a mobilní telefon
???? Vzdělávání v oboru včetně naší interní vzdělávací Akademie
???? Založení MultiSport karty
???? Podporu ve formě týmových setkání
???? Dog-friendly office

Zaujali jsme vás?
???? Pošlete nám svůj životopis a motivační dopis pomocí oranžového tlačítka „Odpovědět“, které najdete na konci tohoto inzerátu.
???? V případě, že nás vaše zaslané materiály zaujmou, telefonicky se vám co nejdříve ozveme, a rádi si domluvíme osobní či online schůzku.

Těšíme se na vaši reakci – a třeba právě vy budete další důležitou součástí našeho týmu. ????