Specialista/specialistka na řešení zákaznických reklamací
Nabízím práci
DOORNITE s.r.o.
Jihlava
Plný
Bez maturity
Angličtina
Zákaznický servis
Nabízím práci
4. 11. 2025
O pozici
Pracovní nabídka
Co bude tvým hlavním úkolem?
- Kompletní péče o reklamace: Budeš první kontaktní osobou pro zákazníky. Tvá práce začne příjmem a evidencí reklamace v našem interním systému K2, budeš ji posuzovat, rozhodovat o jejím řešení a komunikovat se zákazníkem.
- Systematická práce: I když máme nastavené postupy, budeš si muset udržovat přehled o všech otevřených případech. U dlouhodobých reklamací je klíčové, abys se k nim vracel/a a systematicky je řešil/a, dokud nebudou uzavřeny.
- Spolupráce s kolegy: Budeš úzce spolupracovat s ostatními odděleními (např. technologie, výroba, logistika), aby se reklamace vyřešily co nejrychleji a nejefektivněji.
Co od tebe očekáváme?
Technické myšlení: Je pro nás klíčové, abys měl/a technický přehled a uměl/a se rychle zorientovat v technické a výkresové dokumentaci.
Zkušenost s ERP systémy: Znalost jakéhokoliv informačního/ERP systému je pro tebe velkou výhodou.
Pokud navíc znáš systém K2 , bude to pro tebe obrovské plus.- Samostatnost a zodpovědnost: Očekáváme, že budeš umět přebírat zodpovědnost, samostatně se rozhodovat a dotahovat věci do konce.
- Uživatelská znalost MS Office: Běžná práce s MS Office (Word, Excel, Outlook, Teams) je pro tebe samozřejmostí.
Co vám můžeme nabídnout
- po zaučení možnost částečné práce z domu
- 13. plat
- docházkový bonus
- dotované závodní stravování
- firemní produkty za zvýhodněnou cenu
- penzijní připojištění
- dovolená navíc
V případě zájmu neváhejte a pošlete nám životopis.