Specialista/specialistka na řešení zákaznických reklamací

Nabízím práci
Jméno/Firma
DOORNITE s.r.o.
Pracoviště
Jihlava
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Zákaznický servis
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
4. 11. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Co bude tvým hlavním úkolem?

  • Kompletní péče o reklamace: Budeš první kontaktní osobou pro zákazníky. Tvá práce začne příjmem a evidencí reklamace v našem interním systému K2, budeš ji posuzovat, rozhodovat o jejím řešení a komunikovat se zákazníkem.
  • Systematická práce: I když máme nastavené postupy, budeš si muset udržovat přehled o všech otevřených případech. U dlouhodobých reklamací je klíčové, abys se k nim vracel/a a systematicky je řešil/a, dokud nebudou uzavřeny.
  • Spolupráce s kolegy: Budeš úzce spolupracovat s ostatními odděleními (např. technologie, výroba, logistika), aby se reklamace vyřešily co nejrychleji a nejefektivněji.

Co od tebe očekáváme?

  • Technické myšlení: Je pro nás klíčové, abys měl/a technický přehled a uměl/a se rychle zorientovat v technické a výkresové dokumentaci.

  • Zkušenost s ERP systémy: Znalost jakéhokoliv informačního/ERP systému je pro tebe velkou výhodou.

    Pokud navíc znáš systém K2 , bude to pro tebe obrovské plus.
  • Samostatnost a zodpovědnost: Očekáváme, že budeš umět přebírat zodpovědnost, samostatně se rozhodovat a dotahovat věci do konce.
  • Uživatelská znalost MS Office: Běžná práce s MS Office (Word, Excel, Outlook, Teams) je pro tebe samozřejmostí.

Co vám můžeme nabídnout

  • po zaučení možnost částečné práce z domu
  • 13. plat
  • docházkový bonus
  • dotované závodní stravování
  • firemní produkty za zvýhodněnou cenu
  • penzijní připojištění
  • dovolená navíc

V případě zájmu neváhejte a pošlete nám životopis.