administrativní referent/ka – sekretariát
O pozici
Pracovní nabídka
Hledáme spolehlivého a pečlivého kolegu/kolegyni, který zajistí bezproblémový chod sekretariátu a poskytne administrativní podporu vedení. Čeká vás pestrá práce zahrnující správu dokumentů, evidenci, archivaci a zajištění plynulého provozu kanceláře pana ředitele o. z. Příbram. Nabízíme 6 týdnů dovolené, příspěvek na stravování a další zaměstnanecké benefity.
Co od vás očekáváme:
· pokročilou znalost MS Office,
· schopnost efektivně komunikovat a pracovat samostatně i v týmu,
· aktivní znalost anglického jazyka
· pečlivost, flexibilita a ochota dále se vzdělávat.
Co bude náplní vaší práce:
· zajištění každodenního chodu sekretariátu,
· zastupovat vedoucí sekretariátu ředitele o. z. a zajišťovat plynulý chod kanceláře,
· spravovat spisovou agendu ředitele a sekretariátu,
· podílet se na archivaci písemností a správě dokumentů,
· zajišťovat tisk a správu technických norem,
· zabezpečovat provoz telefonní ústředny a dalších komunikačních prostředků,
· dbát o náležité zajištění svěřeného majetku a jeho ochrany a ostrahy,
· plnit další specifické úkoly, které jsou uloženy z úrovně přímého nadřízeného.
Co vám můžeme nabídnout:
· zázemí stabilní české společnosti,
· pracovní poměr na dobu 1 roku s možností prodloužení,
· zajímavé zaměstnání v oboru s dlouholetou perspektivou,
· pružnou/pevnou pracovní dobu,
· možnost profesního růstu (účast na odborných seminářích, kurzech a školeních),
· možnost rozvíjet svoje schopnosti a znalosti,
· nadstandardní zaměstnanecké benefity (dle platné kolektivní smlouvy a zásad FKSP) jako například:
- 6 týdnů dovolené
- měsíční prémie
- mimořádná roční odměna
- příspěvek na stravování
- odměny při pracovních a životních výročích
- příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění, doplňkové penzijní spoření, soukromé životní pojištění nebo na dlouhodobý investiční produkt.
Nástup: ihned, případně dle dohody
V případě zájmu o pracovní nabídku zašlete životopis spolu s motivačním dopisem na níže uvedenou emailovou adresu.