Junior office manager pro realitní kancelář a investiční - developerskou společnost

Jméno/Firma
Akropolis reality
Pracoviště
Praha
Úvazek
Zkrácený, Živnostenský list, Brigáda
Vytvořeno
11. 11. 2024

O pozici

Hledáme junior office managera pro realitní kancelář a investiční - developerskou společnost více než 20 let působící v  oblasti rezidenčních nemovitostí zejména v Praze a blízkém okolí.

Jsme menší investiční a developerská skupina s výraznou realitní divizí, zaměřenou na dynamicky se rozvíjející segmenty rezidenčních nemovitostí v Praze.

Nejsme velký kolektiv, ale v přepočtu na jednoho člena dokážeme vytvářet výnosy zcela srovnatelné s korporátem.

Aktuálně hledáme schopného kolegu/kolegyni, který/á se k nám připojí na poloviční úvazek s možností rozšíření spolupráce v budoucnu, a to na pozici - referent - office manager – asistent/ka, příp. i project manager.

Nabízíme možnost stát se skutečným odborníkem a profesionálem v širokém, zajímavém (a někdy dobrodružném) oboru „nemovitostí“ s komplexními znalostmi a schopnostmi. Ve vzdělávacím systému Není studijní obor, který by zahrnoval alespoň 30% z kvalifikace, kterou můžeš získat u nás a kterou v životě můžeš uplatnit na nespočtu míst ať už v soukromé nebo státním sektoru.

  • Neočekáváme nutně zkušenosti z oboru

Náplň práce:

  • Administrativní podpora týmu

  • Vyřizování korespondence

  • správa realitních serverů

  • Příprava prezentací nemovitostí a investičních příležitostí

  • Úprava fotografií a příprava grafických návrhů a vizuálních materiálů pro propagaci nebo pro stavební realizaci

  • Příprava podkladů pro účetní, fakturace, a kontrola úhrad faktur

  • Komunikace a podílení se na koordinaci spolupráce s externími spolupracovníky, dodavateli a úřady státní správy

  • Doručování a přebírání listin a dokumentace

  • Další úkoly spojené se zajištěním chodu kanceláře a podporou investičních projektů

Co očekáváme:

  • Skutečný a nepředstíraný zájem o obor

  • Schopnost a touhu učit se a vnímat v souvislostech

  • Schopnost samostatně a efektivně myslet a nacházet inovativní řešení

  • Loajalitu, obětavost a spolehlivost

  • ČJ na úrovni C2 (jako rodilý mluvčí) je nutností, angličtina je výhodou

  • Práce v MS office - převážně word a excel

  • Výhodou jsou dovednosti v oblasti digitálního marketingu (např. správa sociálních sítí, tvorba marketingových kampaní), zkušenosti s grafikou, úpravou fotografií a přípravou vizuálů pro billboardy.

Co nabízíme:

  • Získání znalostí, schopností a zkušeností v atraktivním, perspektivním a lukrativním oboru, osobnostní rozvo

  • Poloviční pracovní úvazek (20 – 25 pracovních hodin týdně), s výhledem možnosti na Hlavní pracovní poměr

  • Pevná mzda + možnost navýšení z podílu na provizích (např. podíl na provizi při prodeji či pronájmu nemovitostí) + podíl na výnosech z projektů

  • Možnost podílet se na zajímavých projektech v realitním oboru

  • Příležitost k výraznému profesnímu ale i osobnímu růstu a rozvoji

  • Samostatnou a různorodou práci v malém kolektivu v centru Prahy

  • Částečnou flexibilitu pracovní doby

  • Po zkušební době možnost dohody na dalších benefitech

  • dovolená

Pracovní vytížení: 20 - 25 hod/týdně

Nástupní mzda: 180,-Kč/hod. čistého

Váš životopis s průvodním dopisem zasílejte na jan.hrncir@akropolisreality.cz, v případě zájmu volejte na tel. 603 270 707.