Junior office manager pro realitní kancelář a investiční - developerskou společnost
O pozici
Hledáme junior office managera pro realitní kancelář a investiční - developerskou společnost více než 20 let působící v oblasti rezidenčních nemovitostí zejména v Praze a blízkém okolí.
Jsme menší investiční a developerská skupina s výraznou realitní divizí, zaměřenou na dynamicky se rozvíjející segmenty rezidenčních nemovitostí v Praze.
Nejsme velký kolektiv, ale v přepočtu na jednoho člena dokážeme vytvářet výnosy zcela srovnatelné s korporátem.
Aktuálně hledáme schopného kolegu/kolegyni, který/á se k nám připojí na poloviční úvazek s možností rozšíření spolupráce v budoucnu, a to na pozici - referent - office manager – asistent/ka, příp. i project manager.
Nabízíme možnost stát se skutečným odborníkem a profesionálem v širokém, zajímavém (a někdy dobrodružném) oboru „nemovitostí“ s komplexními znalostmi a schopnostmi. Ve vzdělávacím systému Není studijní obor, který by zahrnoval alespoň 30% z kvalifikace, kterou můžeš získat u nás a kterou v životě můžeš uplatnit na nespočtu míst ať už v soukromé nebo státním sektoru.
Neočekáváme nutně zkušenosti z oboru
Náplň práce:
Administrativní podpora týmu
Vyřizování korespondence
správa realitních serverů
Příprava prezentací nemovitostí a investičních příležitostí
Úprava fotografií a příprava grafických návrhů a vizuálních materiálů pro propagaci nebo pro stavební realizaci
Příprava podkladů pro účetní, fakturace, a kontrola úhrad faktur
Komunikace a podílení se na koordinaci spolupráce s externími spolupracovníky, dodavateli a úřady státní správy
Doručování a přebírání listin a dokumentace
Další úkoly spojené se zajištěním chodu kanceláře a podporou investičních projektů
Co očekáváme:
Skutečný a nepředstíraný zájem o obor
Schopnost a touhu učit se a vnímat v souvislostech
Schopnost samostatně a efektivně myslet a nacházet inovativní řešení
Loajalitu, obětavost a spolehlivost
ČJ na úrovni C2 (jako rodilý mluvčí) je nutností, angličtina je výhodou
Práce v MS office - převážně word a excel
Výhodou jsou dovednosti v oblasti digitálního marketingu (např. správa sociálních sítí, tvorba marketingových kampaní), zkušenosti s grafikou, úpravou fotografií a přípravou vizuálů pro billboardy.
Co nabízíme:
Získání znalostí, schopností a zkušeností v atraktivním, perspektivním a lukrativním oboru, osobnostní rozvo
Poloviční pracovní úvazek (20 – 25 pracovních hodin týdně), s výhledem možnosti na Hlavní pracovní poměr
Pevná mzda + možnost navýšení z podílu na provizích (např. podíl na provizi při prodeji či pronájmu nemovitostí) + podíl na výnosech z projektů
Možnost podílet se na zajímavých projektech v realitním oboru
Příležitost k výraznému profesnímu ale i osobnímu růstu a rozvoji
Samostatnou a různorodou práci v malém kolektivu v centru Prahy
Částečnou flexibilitu pracovní doby
Po zkušební době možnost dohody na dalších benefitech
dovolená
Pracovní vytížení: 20 - 25 hod/týdně
Nástupní mzda: 180,-Kč/hod. čistého
Váš životopis s průvodním dopisem zasílejte na jan.hrncir@akropolisreality.cz, v případě zájmu volejte na tel. 603 270 707.