REFERENT/KA odboru sociálních věcí – sociální pracovník pro výkon sociálně-právní ochrany dětí
O pozici
Referent/ka odboru sociálních věcí – sociální pracovník pro výkon sociálně-právní ochrany dětí
Odbor úřadu: odbor sociálních věcí
Druh/charakteristika práce: výkon státní správy v přenesené působnosti – komplexní zajišťování agend na úseku sociálně-právní ochrany dětí. Vyhodnocování situace dítěte a jeho rodiny; stanovení opatření k zajištění ochrany dítěte. Provádění šetření, sledování dodržování práv dítěte v zařízeních pro výkon ústavní výchovy. Účast na jednáních u soudu, podávání příslušných návrhů a podnětů soudu. Poskytování poradenství a výkon dalších činností na úseku sociálně-právní ochrany dětí podle platných předpisů
Místo výkonu práce: Město Frýdlant nad Ostravicí
Platové zařazení: 11. platová třída v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů
Pracovní poměr: na dobu neurčitou
Předpokládaný nástup: ihned, případně dle dohody
Předpoklady: dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů
Požadované vzdělání: a) vysokoškolské vzdělání získané studiem v bakalářském, magisterském nebo doktorském studijním programu zaměřeném na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku dle § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách ve znění pozdějších předpisů, nebo
b) vyšší odborné vzdělání získané absolvováním vzdělávacího programu akreditovaného podle zvláštní právního předpisu v oborech vzdělání zaměřených na sociální práci a sociální pedagogiku, sociální pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociální práci, sociálně právní činnost, charitní a sociální činnost
Požadované dovednosti:
znalost předpisů vztahujících se k vykonávané činnosti, zejména:
zákon č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů,
zákon č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů,
zákon č. 117/1995 Sb., o státní sociální podpoře, ve znění pozdějších předpisů,
zákon č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů,
zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů
uživatelská znalost práce na PC (MS Office, internet, ASPI, VERA výhodou)
řidičské oprávnění skupiny B – aktivní řidič
schopnost týmové práce, samostatnost, spolehlivost, dobré komunikační a organizační schopnosti, umění jednat s lidmi, asertivita, časová flexibilita, vysoké pracovní nasazení, pečlivost, seriózní vystupování
výhodou praxe v oboru sociální práce
výhodou zvláštní odborná způsobilost dle vyhlášky MV č. 512/2002 Sb., o zvláštní odborné způsobilosti úředníků územních samosprávních celků, v platném znění
Přihláška musí obsahovat:
jméno, příjmení, titul uchazeče, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, kontaktní adresa, číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, telefonní kontakt, popř. e-mailová adresa, datum a podpis uchazeče (lze využít vzor přihlášky do výběrového řízení, který je přílohou č. 1 tohoto oznámení).
Doklady, které zájemce připojí k přihlášce:
strukturovaný životopis s uvedením údajů o průběhu vzdělání, dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech
originál výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením
ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
popř. kopie osvědčení o absolvování dalšího vzdělávání, seminářů a kurzů
prohlášení o souhlasu s využitím osobních údajů výhradně pro potřeby výběrového řízení
Po vyhodnocení podaných přihlášek bude výběrové řízení pokračovat ústním pohovorem. Vybraní uchazeči budou o přesném čase a místě pohovoru informováni předem telefonicky nebo emailem.
Nabízíme:
práci v profesionálním týmu a prostor pro seberealizaci, možnost zlepšovat zaběhlé postupy, využít své schopnosti a hledat nová řešení
práci, ve které si můžete nadále rozvíjet své znalosti a zkušenosti, podporujeme další vzdělávání
5 týdnů dovolené (200 hodin)
možnost čerpání 4 dnů pracovního volna s náhradou mzdy nad rámec dovolené (sick days)
pružnou pracovní dobu
možnost přiznání osobního příplatku dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů a vnitřního platového předpisu a mimořádných odměn (po uplynutí zkušební doby)
příspěvek na stravování formou stravenek
poskytování příspěvku ze sociálního fondu (rekreace, sportovní a kulturní aktivity, penzijní pojištění)
pojištění obecné odpovědnosti zaměstnanců za škody způsobené zaměstnavateli a třetím osobám v souvislosti s činností města
Přihlášky s požadovanými doklady doručte vždy v uzavřené obálce označené „výběrové řízení na pozici referent/ka odboru sociálních věcí – sociální pracovník – neotvírat“ buď prostřednictvím provozovatele poštovních služeb, nebo osobně na podatelnu Městského úřadu Frýdlant nad Ostravicí v jejích úředních hodinách, a to nejpozději do 30.09.2024 do 10:00 hod. s uvedením této adresy:
Městský úřad Frýdlant nad Ostravicí
k rukám tajemnice městského úřadu
Náměstí čp. 3
739 11 Frýdlant nad Ostravicí
Ve shora uvedeném termínu musí být přihláška s požadovanými doklady již doručena na městský úřad, nikoli pouze odeslána.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo pracovní místo neobsadit, případně kdykoliv zrušit výběrové řízení.
Další informace podá osobně nebo telefonicky Mgr. Simona Dybalíková, vedoucí odboru sociálních věcí Městského úřadu Frýdlantu nad Ostravicí, tel: 558 604 173.