Konzultant/ka zákaznického servisu s francouzštinou
O pozici
Baví Vás komunikace? Hledáte pestrou práci, kde byste mohli uplatnit francouzštinu a dále se v ní zdokonalovat? Pokud je Vaší motivací smysluplná práce a super tým kolegů, který vždy pomůže, hledáme právě Vás!
Koho hledáme?
Baví Tě komunikace? Francouzština je tvojí srdeční záležitostí a rád/a bys ji využil/a v každodenní praxi? Máš chuť se učit v týmu zkušených kolegů a rozvíjet své schopnosti v oblasti zákaznické péče a e-commerce? Pak se staň naším novým kolegou/kolegyní, držíme Ti židli!
Jaké budou Tvé pracovní úkoly?
emailová a telefonická komunikace s našimi francouzskými zákazníky (dotazy o stavu objednávky, termínech dodání) X nic nenabízíte ani neprodáváte
zpracování objednávek a reklamací v interním systému K2
obsluha platforem pro naše marketplaces (online tržiště)
překlady do francouzštiny (popisy produktů, novinek, blogů)
spolupráce s marketingovým a reklamačním oddělením
Čím nás přesvědčíš?
znalost francouzštiny slovem i písmem (B2/C1)
uživatelská znalost PC
dobré komunikační schopnosti a příjemné vystupování
předchozí zkušenosti v oblasti administrativy/zákaznické péče vítány
A co nabízíme?
důmyslný systém zaškolení, podporující kolektiv
příjemné a moderní pracovní prostředí
vánoční odměna
příplatek za přesčas 25 % (oceníme Vaši pracovitost, pokud to je potřeba)
stravenkový paušál 80 Kč/směna
25 dní dovolené
možnost dalšího jazykového vzdělávání
pitný režim (káva, čaj, voda neomezeně)
zaměstnanecké slevy na celý sortiment
sportovní a teambuildingové akce
Jak probíhá výběrové řízení?
Pošleš nám svůj životopis.
Usoudíme-li, že máš v sobě kapku talentu a potenciálu, spojíme se s Tebou e-mailem nebo telefonicky.
Sejdeme se u šálku dobré kávy, kde společně s vedoucím probereme detaily pozice a vzájemná očekávání.
Je-li to potřeba, ověříme Tvé znalosti testovací úlohou.
Pokud nás přesvědčíš, rádi rozproudíme Tvoji kariéru ve vodách SANITINO a učiníme Ti pracovní nabídku.
Obor:
Administrativa
Prodej a obchod
Zákaznický servis
Profese:
Administrativní pracovník
Obchodní asistent
Tlumočník/překladatel
Pracovník back office
Místo pracoviště: Olomouc
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazykové znalosti (Alespoň jeden jazyk): Francouzština - Pokročilá
Typ úvazku: Práce na plný úvazek
Délka trvání pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Hrubá mzda: 30 000 - 34 600 Kč/měsíc
Benefity:
Bonusy/prémie
Sleva na firemní výrobky/služby
Stravenky/příspěvek na stravování
Vzdělávací kurzy, školení
Firemní akce