Konzultant/ka zákaznického servisu s francouzštinou

Jméno/Firma
SANITINO
Pracoviště
Olomouc
Úvazek
Plný
Vytvořeno
11. 11. 2024

O pozici

Baví Vás komunikace? Hledáte pestrou práci, kde byste mohli uplatnit francouzštinu a dále se v ní zdokonalovat? Pokud je Vaší motivací smysluplná práce a super tým kolegů, který vždy pomůže, hledáme právě Vás!

Koho hledáme?

Baví Tě komunikace? Francouzština je tvojí srdeční záležitostí a rád/a bys ji využil/a v každodenní praxi? Máš chuť se učit v týmu zkušených kolegů a rozvíjet své schopnosti v oblasti zákaznické péče a e-commerce? Pak se staň naším novým kolegou/kolegyní, držíme Ti židli!

Jaké budou Tvé pracovní úkoly?

  • emailová a telefonická komunikace s našimi francouzskými zákazníky (dotazy o stavu objednávky, termínech dodání) X nic nenabízíte ani neprodáváte

  • zpracování objednávek a reklamací v interním systému K2

  • obsluha platforem pro naše marketplaces (online tržiště)

  • překlady do francouzštiny (popisy produktů, novinek, blogů)

  • spolupráce s marketingovým a reklamačním oddělením

Čím nás přesvědčíš?

  • znalost francouzštiny slovem i písmem (B2/C1)

  • uživatelská znalost PC

  • dobré komunikační schopnosti a příjemné vystupování

  • předchozí zkušenosti v oblasti administrativy/zákaznické péče vítány

A co nabízíme?

  • důmyslný systém zaškolení, podporující kolektiv

  • příjemné a moderní pracovní prostředí

  • vánoční odměna

  • příplatek za přesčas 25 % (oceníme Vaši pracovitost, pokud to je potřeba)

  • stravenkový paušál 80 Kč/směna

  • 25 dní dovolené

  • možnost dalšího jazykového vzdělávání

  • pitný režim (káva, čaj, voda neomezeně)

  • zaměstnanecké slevy na celý sortiment

  • sportovní a teambuildingové akce

Jak probíhá výběrové řízení?

  1. Pošleš nám svůj životopis.

  2. Usoudíme-li, že máš v sobě kapku talentu a potenciálu, spojíme se s Tebou e-mailem nebo telefonicky.

  3. Sejdeme se u šálku dobré kávy, kde společně s vedoucím probereme detaily pozice a vzájemná očekávání.

  4. Je-li to potřeba, ověříme Tvé znalosti testovací úlohou.

  5. Pokud nás přesvědčíš, rádi rozproudíme Tvoji kariéru ve vodách SANITINO a učiníme Ti pracovní nabídku.

Obor:

  • Administrativa

  • Prodej a obchod

  • Zákaznický servis

Profese:

  • Administrativní pracovník

  • Obchodní asistent

  • Tlumočník/překladatel

  • Pracovník back office

Místo pracoviště: Olomouc

Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazykové znalosti (Alespoň jeden jazyk): Francouzština - Pokročilá

Typ úvazku: Práce na plný úvazek

Délka trvání pracovního poměru: Na dobu neurčitou

Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva

Hrubá mzda: 30 000 - 34 600 Kč/měsíc

Benefity:

  • Bonusy/prémie

  • Sleva na firemní výrobky/služby

  • Stravenky/příspěvek na stravování

  • Vzdělávací kurzy, školení

  • Firemní akce