Zástupce vedoucího zákaznického servisu s němčinou

Jméno/Firma
SANITINO
Pracoviště
Olomouc
Úvazek
Plný
Vytvořeno
11. 11. 2024

O pozici

Hledáme organizačně schopného kolegu/kolegyni se zkušenostmi v oblasti zákaznické péče, který vládne němčinou a dokáže plnohodnotně zastoupit vedoucího týmu a operativně pomoci s různorodými úkoly.

Jaké budou Vaše pracovní úkoly?

  • plnohodnotný zástup za vedoucího (rozdělení a kontrola práce, vedení a podpora týmu, znalost všech procesů, systémů)

  • emailová a telefonická komunikace s našimi německými a rakouskými zákazníky (dotazy o stavu objednávky, termínech dodání) X nic nenabízíte ani neprodáváte

  • zpracování objednávek a reklamací v interním systému K2

  • obsluha platforem pro naše marketplaces (online tržiště)

  • překlady do němčiny (popisy produktů, novinek, blogů)

  • spolupráce s marketingovým a reklamačním oddělením

Čím nás přesvědčíte?

  • znalost němčiny slovem i písmem (B2/C1)

  • uživatelská znalost PC

  • dobré komunikační a organizační schopnosti

  • předchozí zkušenosti s vedením menšího týmu v oblasti administrativy/zákaznické péče

Co můžete očekávat?

  • důmyslný systém zaškolení

  • příjemné a moderní pracovní prostředí

  • vánoční odměna 10.000,-

  • příplatek za přesčas 25 % (oceníme Vaši pracovitost, pokud to je potřeba)

  • stravenkový paušál 80 Kč/směna

  • 25 dní dovolené

  • možnost dalšího jazykového vzdělávání AJ

  • pitný režim (káva, čaj, voda neomezeně)

  • zaměstnanecké slevy na celý sortiment

  • společně užité akce, které už mají tradici (letní a vánoční večírek)

Jak probíhá výběrové řízení?

  1. Pošlete nám svůj životopis.

  2. Usoudíme-li, že v sobě máte kapku talentu a potenciálu, spojíme se s Vámi e-mailem nebo telefonicky.

  3. Sejdeme se u šálku dobré kávy, kde společně s vedoucím probereme detaily pozice a vzájemná očekávání.

  4. Je-li to potřeba, ověříme Vaše znalosti testovací úlohou.

  5. Pokud nás přesvědčíte, rádi rozproudíme Vaši kariéru ve vodách SANITINO a učiníme Vám pracovní nabídku.

Obor:

  • Administrativa

  • Prodej a obchod

  • Zákaznický servis

Profese:

  • Administrativní pracovník

  • Tlumočník/překladatel

  • Pracovník back office

  • Vedoucí/manažer týmu

Místo pracoviště: Olomouc

Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazykové znalosti (Alespoň jeden jazyk): Němčina - Pokročilá

Typ úvazku: Práce na plný úvazek

Délka trvání pracovního poměru: Na dobu neurčitou

Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva

Hrubá mzda: 30 000 - 34 600 Kč/měsíc

Benefity:

  • Bonusy/prémie

  • Sleva na firemní výrobky/služby

  • Stravenky/příspěvek na stravování

  • Vzdělávací kurzy, školení

  • Firemní akce