Odborný prodejce/poradce
O pozici
Rádi komunikujete s lidmi a práce na počítači Vám není cizí? Zajímá Vás e-commerce a B2C obchod? Pak hledáme možná právě Vás. Staňte se součástí našeho super týmu, který vždy pomůže a podpoří.
Koho hledáme?
Spolehlivého, ideálně technicky zaměřeného kolegu/kolegyni (M/Ž), který rád komunikuje a chce být nápomocen zákazníkům i dalším kolegům.
Jaké budou tvé pracovní úkoly?
poskytování odborného poradenství v rámci nabízeného sortimentu prostřednictvím e-mailu a telefonu (technické parametry, kompatibilita produktů, příslušenství...)
vyhledávání informací, práce s našimi webovými stránkami a dalšími adekvátními zdroji
komunikace se zákazníky, výrobci a dodavateli
tvorba cenových nabídek
spolupráce při zpracování nových katalogů pro B2B segment
Co je k práci potřeba?
výborné komunikační schopnosti
znalost práce na PC
časová flexibilita (pracovní doba od 07:00 - 15:30 a 08:30 - 17:00)
znalost AJ výhodou (ne podmínkou)
Jak si to představujeme?
na začátku se seznámíš s naším sortimentem, e-commerce platformou, ERP systémem K2 a naším byznysem jako takovým
připojíš se k našemu zkušenému týmu, kde se ti dostane precizního zaučení a velké podpory
také ostatní kolegové napříč společností tě nechají nahlédnout pod pokličku společnosti v rámci vstupního kolečka
postupně se osamostatníš, převezmeš otěže do svých rukou a budeš pracovat na svých úkolech
A co za to nabízíme?
vánoční odměna
příplatek za přesčas 25 % (oceníme Vaši pracovitost, pokud to je potřeba)
stravenkový paušál 80 Kč/směna
25 dní dovolené
posilovna a sauna přímo pod střechou (PO - NE)
možnost dalšího jazykového vzdělávání AJ, NJ
kvalitní káva, čaj a filtrovaná voda neomezeně
zaměstnanecké slevy na celý sortiment
společné sportovní a teambuildingové akce
Jak probíhá výběrové řízení?
Pošleš nám svůj životopis.
Usoudíme-li, že máš v sobě kapku talentu a potenciálu, spojíme se s tebou e-mailem nebo telefonicky.
Sejdeme se u šálku dobré kávy, kde společně s vedoucím probereme detaily pozice a vzájemná očekávání.
Je-li to potřeba, ověříme tvé znalosti testovací úlohou.
Pokud nás přesvědčíš, rádi rozproudíme tvoji kariéru ve vodách SANITINO a učiníme ti pracovní nabídku.
Obor:
Administrativa
Prodej a obchod
Zákaznický servis
Profese:
Administrativní pracovník
Pracovník back office
Místo pracoviště: Moravská 1259, Litomyšl, Litomyšl-Město
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Typ úvazku: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu:pracovní smlouva
Hrubá mzda: 26 000 - 31 600 Kč/měsíc
Benefity:
Bonusy/prémie
Sleva na firemní výrobky/služby
Stravenky/příspěvek na stravování
Vzdělávací kurzy, školení
Firemní akce