Konzultant/ka zákaznického servisu s polštinou/e-shop

Jméno/Firma
SANITINO
Pracoviště
Olomouc
Úvazek
Plný
Vytvořeno
11. 11. 2024

O pozici

Baví Vás komunikace a práce s PC je pro Vás denní rutinou? Chtěli byste být nápomocni našim zákazníkům a zároveň využívat polštinu v každodenní praxi? Pak se staňte naším novým kolegou/kolegyní a posilou polského týmu!

Jaké budou Vaše pracovní úkoly?

  • emailová a telefonická komunikace s našimi polskými zákazníky (dotazy o stavu objednávky, termínech dodání) X nic nenabízíte ani neprodáváte

  • zpracování objednávek a reklamací v interním systému K2

  • obsluha platforem pro naše marketplaces (online tržiště)

  • překlady do polštiny (popisy produktů, novinek, blogů)

  • spolupráce s marketingovým a reklamačním oddělením

Čím nás přesvědčíte?

  • znalost polštiny slovem i písmem (B2/C1)

  • uživatelská znalost PC

  • dobré komunikační schopnosti a příjemné vystupování

  • předchozí zkušenosti v oblasti administrativy/zákaznické péče vítány

Co za to nabízíme?

  • důmyslný systém zaškolení, podporující kolektiv

  • příjemné a moderní pracovní prostředí

  • vánoční odměna

  • příplatek za přesčas 25 % (oceníme Vaši pracovitost, pokud to je potřeba)

  • stravenkový paušál 80 Kč/směna

  • 25 dní dovolené

  • možnost dalšího jazykového vzdělávání AJ

  • pitný režim (káva, čaj, voda neomezeně)

  • zaměstnanecké slevy na celý sortiment

  • sportovní a teambuildingové akce

Jak probíhá výběrové řízení?

  1. Pošlete nám svůj životopis.

  2. Usoudíme-li, že v sobě máte kapku talentu a potenciálu, spojíme se s Vámi e-mailem nebo telefonicky.

  3. Sejdeme se u šálku dobré kávy, kde společně s vedoucím probereme detaily pozice a vzájemná očekávání.

  4. Je-li to potřeba, ověříme Vaše znalosti testovací úlohou.

  5. Pokud nás přesvědčíte, rádi rozproudíme Vaši kariéru ve vodách SANITINO a učiníme Vám pracovní nabídku.

Obor:

  • Administrativa

  • Prodej a obchod

  • Zákaznický servis

Profese:

  • Administrativní pracovník

  • Obchodní asistent

  • Tlumočník/překladatel

  • Pracovník back office

Místo pracoviště: Olomouc

Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazykové znalosti (Alespoň jeden jazyk): Polština - Pokročilá

Typ úvazku: Práce na plný úvazek

Délka trvání pracovního poměru: Na dobu určitou

Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva

Hrubá mzda: 30 000 - 34 600 Kč/měsíc

Benefity:

  • Bonusy/prémie

  • Sleva na firemní výrobky/služby

  • Stravenky/příspěvek na stravování

  • Vzdělávací kurzy, školení

  • Firemní akce