Asistent/ka CEO digitální agentury (částečný úvazek)

Jméno/Firma
EL TORO Digital agency s.r.o.
Pracoviště
Praha
Úvazek
Zkrácený, Živnostenský list, Brigáda
Vytvořeno
11. 11. 2024

O pozici

Praha, Česká republika DPP / DPČ / IČO, možnost home office

Kdo jsme?

Jsme digitální agentura. Na trhu působíme více než 18 let a rozhodně nekončíme ;). Specializujeme se na komplexní online marketing a zakázkovou tvorbu webů, e-shopů a aplikací. Náš tým tvoří převážně seniorní a middle specialisté v oboru, které spojuje kreativita a nadšení pro online marketing. Máme jasnou vizi - chceme přinášet našim klientům kvalitní výsledky. Při realizaci jednotlivých projektů se opíráme o ověřené metodiky, procesy a soudobé trendy. Úspěšný a spokojený klient je klíč našeho dlouhodobého růstu.

Náš CEO Roman k sobě hledá novou asistentku/nového asistenta. Kromě obvyklé asistentské práce (organizace kalendáře, pochůzky, komunikace s dodavateli) budeš také tvořit nabídky a prezentace, spravovat naše sociální sítě, pracovat s grafickými programy a naučíš se něco nového s AI.

Kdo jsi:

  • náročný úkol bereš jako příležitost a výzvu

  • tvému životu i práci vládne organizovanost a smysl pro pořádek

  • dokážeš komunikovat s různými typy lidí napříč organizací

  • práce na sociálních sítích nebo komunikace s AI tě baví a zajímá

  • máš cit pro grafiku, design a psaný text

  • zvládáš pracovat pod časovým tlakem

Co umíš:

  • máš zkušenost s psaním textových podkladů (např. nabídky, prezentace, blog..)

  • už jsi pracovala s MS PowerPoint

  • máš uživatelskou znalost Google Workspace (gDokumenty, gDisk,...)

  • výborně ovládáš český jazyk a jeho gramatiku

  • znalost angličtiny máš na úrovni alespoň B2

Náplň tvé práce:

  • činnosti osobní/ho asistenta/asistentky (sjednávání schůzek, plánování agendy, administrativa objednávek a dalších formálních dokumentů pro CEO)

  • tvorba prezentací pro potřeby CEO

  • podílení se na kreativě a tvorbě obsahu pro sociální sítě

  • příprava podkladů smluv a komunikace s advokátem

  • občasné vedení mikroprojektů (realizace focení…)

  • podpora týmu agentury a práce s formálními výstupy společnosti (vzory nabídek, tvorba prezentací,...)

  • další potřebné administrativní činnosti

Chceš nás opravdu oslnit? Určitě oceníme:

  • obecný přehled v rámci marketingu (online propagace, ppc, sociální sítě)

  • znalost programů na editaci videí a fotek

  • pokud jsi už tvořil/a marketingové nebo propagační materiály

  • zkušenost s psaním článků nebo postů na sociálních sítích

Chceme ti nabídnout:

  • flexibilní pracovní dobu a odpovídající odměnu

  • moderní kanceláře ve Visionary - Praha 7

  • možnost home office

  • podporu při rozvoji v oblasti on-line marketingu a sociálních sítí

  • neomezené nápoje na pracovišti, neomezený mobilní tarif a fitness trenéra

Forma Spolupráce:

  • DPP / DPČ / IČO

  • rozsah práce 44-60h měsíčně

  • 2 x 4h týdně v kanceláři v Praze (zbytek formou home office)

  • fixní měsíční odměna 13 - 15.000,- dále potom 250kč / hodinu

Vyplňte nám krátký formulář a my se vám ozveme.