Asistent/ka CEO digitální agentury (částečný úvazek)
O pozici
Praha, Česká republika DPP / DPČ / IČO, možnost home office
Kdo jsme?
Jsme digitální agentura. Na trhu působíme více než 18 let a rozhodně nekončíme ;). Specializujeme se na komplexní online marketing a zakázkovou tvorbu webů, e-shopů a aplikací. Náš tým tvoří převážně seniorní a middle specialisté v oboru, které spojuje kreativita a nadšení pro online marketing. Máme jasnou vizi - chceme přinášet našim klientům kvalitní výsledky. Při realizaci jednotlivých projektů se opíráme o ověřené metodiky, procesy a soudobé trendy. Úspěšný a spokojený klient je klíč našeho dlouhodobého růstu.
Náš CEO Roman k sobě hledá novou asistentku/nového asistenta. Kromě obvyklé asistentské práce (organizace kalendáře, pochůzky, komunikace s dodavateli) budeš také tvořit nabídky a prezentace, spravovat naše sociální sítě, pracovat s grafickými programy a naučíš se něco nového s AI.
Kdo jsi:
náročný úkol bereš jako příležitost a výzvu
tvému životu i práci vládne organizovanost a smysl pro pořádek
dokážeš komunikovat s různými typy lidí napříč organizací
práce na sociálních sítích nebo komunikace s AI tě baví a zajímá
máš cit pro grafiku, design a psaný text
zvládáš pracovat pod časovým tlakem
Co umíš:
máš zkušenost s psaním textových podkladů (např. nabídky, prezentace, blog..)
už jsi pracovala s MS PowerPoint
máš uživatelskou znalost Google Workspace (gDokumenty, gDisk,...)
výborně ovládáš český jazyk a jeho gramatiku
znalost angličtiny máš na úrovni alespoň B2
Náplň tvé práce:
činnosti osobní/ho asistenta/asistentky (sjednávání schůzek, plánování agendy, administrativa objednávek a dalších formálních dokumentů pro CEO)
tvorba prezentací pro potřeby CEO
podílení se na kreativě a tvorbě obsahu pro sociální sítě
příprava podkladů smluv a komunikace s advokátem
občasné vedení mikroprojektů (realizace focení…)
podpora týmu agentury a práce s formálními výstupy společnosti (vzory nabídek, tvorba prezentací,...)
další potřebné administrativní činnosti
Chceš nás opravdu oslnit? Určitě oceníme:
obecný přehled v rámci marketingu (online propagace, ppc, sociální sítě)
znalost programů na editaci videí a fotek
pokud jsi už tvořil/a marketingové nebo propagační materiály
zkušenost s psaním článků nebo postů na sociálních sítích
Chceme ti nabídnout:
flexibilní pracovní dobu a odpovídající odměnu
moderní kanceláře ve Visionary - Praha 7
možnost home office
podporu při rozvoji v oblasti on-line marketingu a sociálních sítí
neomezené nápoje na pracovišti, neomezený mobilní tarif a fitness trenéra
Forma Spolupráce:
DPP / DPČ / IČO
rozsah práce 44-60h měsíčně
2 x 4h týdně v kanceláři v Praze (zbytek formou home office)
fixní měsíční odměna 13 - 15.000,- dále potom 250kč / hodinu