Chcete pracovat v mezinárodním týmu a denně využívat své jazykové znalosti? Hledáme nové členy do našeho zavedeného týmu zákaznického servisu, kteří umí komunikovat v němčině (B2) a angličtině (B1) a mají pro-klientský přístup. Nabízíme flexibilní 3 směnný provoz, který vám přizpůsobíme na míru!
Popis pozice:
- Komunikace se zákazníky v německy mluvících zemích a v Anglii
- Administrativa spojená se zákaznickými požadavky
- Organizace a koordinace servisních služeb
- Spolupráce se servisními partnery a dalšími odděleními společnosti
Profil kandidáta:
- Výborné komunikační schopnosti v NJ (B2) a AJ (B1)
- Pro-klientský přístup, pečlivost a organizační schopnosti
- Zkušenosti v oblasti zákaznického servisu nebo logistiky výhodou
- Časovou flexibilitu pro práci ve 3 směnném provozu
- Možnost práce na plný nebo 3/4 úvazek
Nabízíme:
- Atraktivní mzdu 45 000 – 55 000 Kč podle zkušeností
- Denní využití cizích jazyků
- Možnost home office
- Týden dovolené navíc + 5 dodatečných volných dní ročně
- Dotované stravování a příspěvky na sport a volný čas
- Příspěvky na životní a penzijní pojištění
- Jazykové kurzy a další vzdělávání
- Propracovaný systém zaškolení s podporou nadřízeného
- Pracovní smlouva na dobu neurčitou
- Moderní a přátelské pracovní prostředí v mezinárodní firmě
Zaujala vás tato příležitost? Neváhejte a připojte se k nám!
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.