Obchodní referent pro zahraničí

Jméno/Firma
ALUKOV a.s.
Pracoviště
Orel
Úvazek
Plný
Vytvořeno
11. 11. 2024

O pozici

Baví Vás komunikovat s lidmi a máte příjemné a reprezentativní vystupování? Staňte se součástí našeho profesionálního týmu!

Co bude náplní Vaší práce?

  • obchodní činnost B2B – navazování a udržování obchodních vztahů v regionu Švédsko a Francie

  • samostatná obchodní činnost, kdy budete komunikovat s B2B zákazníky jejich požadavky na naše výrobky, vytvářet cenové nabídky a uzavírat smlouvy,

  • koordinovat a plánovat termíny dodávek a montáží

  • komunikace se zahraničními obchodními partnery

  • zajištění listinné korespondence se zákazníky a obchodními partnery

  • podílení se na přípravě marketingových akcí, účast na mezinárodních veletrzích

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít?

  • aktivní znalost francouzského nebo anglického jazyka ústní i písemnou formou podmínkou

  • obchodní zkušenosti B2C / B2B a technická představivost výhodou

  • uživatelská znalost práce na PC ( Word, Excel, Internet)

  • řidičský průkaz skupiny B

  • svědomitost, samostatnost a pečlivost

  • spolehlivost a odpovědnost za plnění úkolů, loajalita, časová flexibilita

  • dobré komunikační schopnosti, vstřícné jednání

Co Vám můžeme nabídnout?

  • možnost kariérního postupu

  • fixní mzdu a kvartální odměny

  • silnou firemní kulturu

  • flexibilní pracovní dobu

  • závodní stravování

  • zaměstnanecké výhody (bonusy/prémie, občerstvení na pracovišti, firemní výrobky za výhodnou cenu, firemní akce a mnoho dalšího)

  • termín nástupu: říjen 2024

  • Benefity

    • Bonusy/prémie

    • Mobilní telefon

    • Sleva na firemní výrobky/služby

    • Notebook

    • Flexibilní začátek/konec pracovní doby

    • Dovolená 5 týdnů

    • Závodní stravování

    • Občerstvení na pracovišti

    • Firemní akce

    • Možnost si napracovat hodiny