Obchodní referent pro zahraničí
O pozici
Baví Vás komunikovat s lidmi a máte příjemné a reprezentativní vystupování? Staňte se součástí našeho profesionálního týmu!
Co bude náplní Vaší práce?
obchodní činnost B2B – navazování a udržování obchodních vztahů v regionu Švédsko a Francie
samostatná obchodní činnost, kdy budete komunikovat s B2B zákazníky jejich požadavky na naše výrobky, vytvářet cenové nabídky a uzavírat smlouvy,
koordinovat a plánovat termíny dodávek a montáží
komunikace se zahraničními obchodními partnery
zajištění listinné korespondence se zákazníky a obchodními partnery
podílení se na přípravě marketingových akcí, účast na mezinárodních veletrzích
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít?
aktivní znalost francouzského nebo anglického jazyka ústní i písemnou formou podmínkou
obchodní zkušenosti B2C / B2B a technická představivost výhodou
uživatelská znalost práce na PC ( Word, Excel, Internet)
řidičský průkaz skupiny B
svědomitost, samostatnost a pečlivost
spolehlivost a odpovědnost za plnění úkolů, loajalita, časová flexibilita
dobré komunikační schopnosti, vstřícné jednání
Co Vám můžeme nabídnout?
možnost kariérního postupu
fixní mzdu a kvartální odměny
silnou firemní kulturu
flexibilní pracovní dobu
závodní stravování
zaměstnanecké výhody (bonusy/prémie, občerstvení na pracovišti, firemní výrobky za výhodnou cenu, firemní akce a mnoho dalšího)
termín nástupu: říjen 2024
Benefity
Bonusy/prémie
Mobilní telefon
Sleva na firemní výrobky/služby
Notebook
Flexibilní začátek/konec pracovní doby
Dovolená 5 týdnů
Závodní stravování
Občerstvení na pracovišti
Firemní akce
Možnost si napracovat hodiny